Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Навчання через гру: освітні квести

Запрошуємо на тренінг "Навчання через гру: освітні квести", на якому : - розберемо що таке таке квест-технологія; - проаналізуємо помилки при створенні квест-технології; - навчимося створювати власний освітній квест.

Навчання через гру: освітні квести

Developers / Program Developments:

Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.

Main train directions:

  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Педагог-організатор

List of common competencies:

  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Цифрова

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність

 

Квест-технологія: основи та принципи.
Аналіз помилок: поширені помилки та їх уникнення.
Створення квесту: покрокове керівництво та практичні вправи.

 

Учасники зрозуміють сутність та принципи квест-технології в навчанні.
Учасники зможуть ідентифікувати та уникати поширених помилок при створенні освітніх квестів.
Учасники здобудуть практичні навички створення власних освітніх квестів для застосування в навчальному процесі.