Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Організація навчання з психосоціальної підтримки в межах SEB-підходу для педагогів із прикордонних регіонів України

Підвищити якість психосоціальної та освітньої підтримки дітей та підлітків у чотирьох прикордонних та постраждалих регіонах України шляхом поширення методики SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід)

Організація навчання з психосоціальної підтримки в межах SEB-підходу для педагогів із прикордонних регіонів України

Subject of advanced training:

ГО "МАМА ПОРУЧ"

Developers / Program Developments:

Ярослава Мозгова — засновниця ГО "МАМА ПОРУЧ" Марина Крісов — очільниця міжнародної ГО «International Inclusion Foundation», експертка з питань інклюзії

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

Qualification form:

  • очна, дистанційна

Qualification types:

  • практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Асистент вчителя-реабілітолога
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Вчитель-реабілітолог
  • Логопед
  • Практичний психолог
  • Психолог
  • Соціальний педагог

List of common competencies:

  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання

List of professional competencies:

  • Other: Усі

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу

Ознайомлення з філософією інклюзії — 4 год.

Ознайомлення з методикою SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід) — 12 год.

Практика роботи з дітьми з вразливих категорій за методикою SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід) — 12 год.

Обговорення практичних кейсів учасників навчання — 4 год.

Поглиблено розуміння інклюзії.

Ознайомлено з методикою SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід).

Відпрацьовано інструментарій методики SEB (Сенсорно-Емоційно-Поведінковий підхід).