Підвищення якості освіти в Житомирській та Чернігівській областях шляхом розвитку навичок цифрових компетентностей учителів та представників органів місцевого самоврядування.
Підвищення рівня цифрових компетентностей працівників органів місцевого самоврядування, які працюють в освітньому секторі.
Subject of advanced training:
Неприбуткова організація "Мондо" в УкраїніDevelopers / Program Developments:
НПО "Mondo"Person (s) executing the program:
Main train directions:
- цифрова компетентність
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Директор
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Інструктор
- Керівник
- Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
- Старший керівник
List of common competencies:
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Лідерська компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Інформатика
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Програма складається з 3 тренінгових днів та охоплює такі теми:
- Штучний інтелект
- Графічні та текстові редактори
- Застосунки для продуктивної роботи
- Відеоредактори
- Медіаграмотність
- Грантдайзинг
Покращення ефективності роботи
- Автоматизація рутинних завдань. Завдяки знанням щодо застосування програмних продуктів для підвищення продуктивності, працівники зможуть автоматизувати багато рутинних операцій, що звільнить час для більш творчих та аналітичних завдань.
- Оптимізація робочих процесів. Застосування набутих знань про графічні та текстові редактори дозволить створювати професійні документи, презентації та візуалізації, що сприятиме ефективнішій комунікації та прийняттю рішень.
- Управління часом. Використання застосунків для продуктивної роботи дозволить краще організувати свій робочий час, підвищити концентрацію та ефективність виконання завдань.
Підвищення якості комунікації та взаємодії
- Створення якісного візуального контенту. Навички роботи з відеоредакторами дозволять створювати інформативні та привабливі відеоматеріали для комунікації з громадськістю та колегами.
- Ефективна презентація інформації. Завдяки знанням основ графічного дизайну працівники зможуть створювати презентації, які легко сприймаються та запам'ятовуються.
- Розвиток медіаграмотності. Навички критичного аналізу інформації та розпізнавання фейків дозволять ефективніше працювати з великими обсягами даних та приймати обґрунтовані рішення.
Розвиток інноваційних навичок
- Впровадження нових технологій. Знання про штучний інтелект дозволять працівникам розглядати можливості використання інноваційних рішень для вирішення проблем у своїй сфері діяльності.
- Пошук фінансування. Навички грантдайзингу дозволять залучати додаткові ресурси для реалізації проєктів та ініціатив.
До проєкту залучено 28 представників органів місцевого самоврядування, які пройшли конкурсний відбір.
Серпень 2024 - грудень 2025
Вдосконалення цифрових компетентностей.