Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Інклюзивна освіта: рівень свідомості нації. Психологічний супровід дітей з порушенням інтелектуального розвитку в інклюзивному класі

Як надати якісну підтримку дітям із особливими освітніми потребами? Обговорення психологічних аспектів і специфіки навчання таких дітей.

Інклюзивна освіта: рівень свідомості нації. Психологічний супровід дітей з порушенням інтелектуального розвитку в інклюзивному класі

Developers / Program Developments:

Луцюк Олена Анатоліївна, практичний психолог вищої категорії

Main train directions:

  • Other: Психологічна компетентність

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор

List of common competencies:

  • Рефлексивна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Психологічна

1. Вступ до інклюзивної освіти:

• Поняття інклюзії та її значення для розвитку дітей із особливими освітніми потребами.

• Правові аспекти та принципи інклюзивного навчання.

2. Психологічні аспекти роботи з дітьми:

• Розуміння емоційних і поведінкових особливостей дітей.

• Побудова довірливих стосунків із учнями та їхніми батьками.

3. Специфіка навчання дітей із порушеннями інтелектуального розвитку:

• Методи адаптації навчальних матеріалів.

• Індивідуальний підхід до організації освітнього процесу.

4. Створення інклюзивного середовища:

• Роль педагога в підтримці позитивної атмосфери в класі.

• Залучення інших учнів до підтримки дітей із особливими потребами.

5. Практичні кейси та рекомендації:

• Розбір ситуацій із реальної практики.

• Інструменти та ресурси для покращення роботи з дітьми в інклюзивному класі.

1. Розуміння принципів інклюзивної освіти та її значення.

2. Навички побудови довірливих стосунків із дітьми та батьками.

3. Уміння адаптувати навчальні матеріали для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку.

4. Знання методів створення комфортного інклюзивного середовища.

5. Готовність застосовувати індивідуальний підхід та використовувати ефективні інструменти у роботі.

6. Покращення компетенцій у вирішенні складних ситуацій у навчальному процесі.