ПОВІР: педагогічно-наставницька модель подолання освітніх втрат і розривів
Програма націлена на ознайомлення з метою та завданнями Всеукраїнського державно-громадського проєкту «Освітня платформа “ПОВІР“»; механізмами подолання освітніх втрат і розривів, що застосовуються в проєкті; розкриття особливостей педагогічно-наставницької моделі і розширення знань вчительства щодо застосування різних прийомів взаємодії з учнівством з урахуванням особистих інтересів кожної дитини для підтримки їхньої мотивації, отримання інформації про вплив результатів соціально-емоційного та етичного навчання на академічну успішність учнівства.
Subject of advanced training:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Developers / Program Developments:
Команда Всеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА "ПОВІР"»Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- Other: тьюторські компетенції для підтримки і супроводу учнівства; подолання освітніх втрат та скорочення освітніх розривів
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: загальна середня освіта, подолання освітніх втрат і розривів
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- Г1. Прогностична компетентність
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д3. Рефлексивна компетентність
Охочі можуть подати заявку щодо співпраці у межах проєкту та за умови відкриття конкурсного набору долучитися до педагогічного складу ПОВІР. Перейти за покликанням .
Тематичний план програми підвищення кваліфікації
Дата: 28.11.2024
Час: 16:00 — 18:00
Зміст програми | Кількість годин | Дата проведення Початок | ||
---|---|---|---|---|
Загальна кількість | Авдиторні години (онлайн) | Самостійна робота | ||
Про Всеукраїнський державно-громадський проєкт «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА “ПОВІР”». Наукова основа. Гіпотези.
Механізми подолання освітінх втрат і розривів. Можливості для учнівства та вчительства. Формат взаємодії. Педагогічно-наставницька модель.
Цифрове рішення. Понятійний апарат проєкту.
Педагогічний склад. Методична підтримка і супровід.
Соціально-емоційне та етичне навчання і академічна успішність.
Роль СЕН-педагога в супроводі учнівства.
Служба підтримки ПОВІР.
| 3 |
2 | 28.11.2024
16:00 — 18:00 | |
Самостійна робота з матеріалами. | 0,5 | до 30.11.2024 | ||
Сертифікаційна робота | 0,5 | до 30.11.2024 |
учасники й учасниці ознайомляться з метою та завданнями Всеукраїнського державно-громадського проєкту «Освітня платформа “ПОВІР”»; механізмами подолання освітніх втрат і розривів, що застосовуються в проєкті; дізнаються про особливості педагогічно-наставницької моделі і розширять знання щодо застосування різних прийомів взаємодії з учнівством з урахуванням особистих інтересів кожної дитини для підтримки їхньої мотивації, а також щодо впливу результатів соціально-емоційного та етичного навчання на академічну успішність учнівства.
Сертифікація передбачає заповнення форми зворотного звʼязку, що містить запитання загального характеру та 10 запитань за змістом навчання.
Для отримання сертифікату достатньо вказати 70% правильних відповідей (7 із 10).
Крайдата заповнення форми: до 23:59 30.11.2024.
Генерація сертифікатів про підвищення кваліфікації: до 10..12.2024.