Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Освітній простір без упереджень: інструменти для рівності та справедливості в умовах війни та повоєнний час

Програма має на меті ознайомлення педагогічної сіпльноти з основними поняттями та принципами гендерного, недискримінаційного й інклюзивного підходів в освіті; розвиток навичок створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, розпізнання дискримінаційних практик в закладах освіти та нівелювання їхнього впливу.

Освітній простір без упереджень: інструменти для рівності та справедливості в умовах війни та повоєнний час

Developers / Program Developments:

ГО «ЕдКемп Україна»

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Культурна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: загальна середня освіта, менеджмент в освіті; компетентність з питань рівних прав і можливостей в освіті

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

Сесія 1 «Гендерний і недискримінаційний підходи в освіті» (2,5 години)

  • З чого розпочинається дискримінація?
  • Де шукати дискримінацію в освіті?
  • Побачити і знешкодити!

Сесія 2. «Система впровадження інклюзивної освіти: від концепції до практики» (2,5 години)

  • Інклюзія – для всіх чи для кожного?
  • Сенсорно-емоційно-поведінковий підхід (SEB) – від комфорту у навчанні до поведінкових змін..

Сесія 3. «Комунікативна спроможність освітнього контенту: недискримінаційний і інклюзивний підходи» (2,5 години)

  • Комунікативна спроможність – це…
  • Смисли у словах і між слів.
  • Недискримінаційне мовлення - яке воно?

Сесія 4. «Практичні аспекти впровадження інклюзивного підходу в Україні» (2,5 години)

  • Хто дотичні до інклюзії в освіті і як вони взаємодіють?
  • Інклюзивний підхід в школі на кожному уроці та поза ним – практичні поради.

 

Самостійна робота з рекомендаційними джерелами (4 години)

 

Підсумкове тестування. Заповнення форми зворотного зв’язку. (1 година)

 

учасниці/-ки ознайомляться з основними поняттями, особливостями і принципами гендерного, недискримінаційного й інклюзивного підходів в освіті; розвинуть навички створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, розпізнання дискримінаційних практик в закладах освіти та нівелювання їхнього впливу.
 

Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.30

 

10.02.2025. Сесія 1 «Гендерний і недискримінаційний підходи в освіті» (2,5 години)

12.02.2025. Сесія 2. «Система впровадження інклюзивної освіти: від концепції до практики» (2,5 години)

17.02.2025. Сесія 3. «Комунікативна спроможність освітнього контенту: недискримінаційний і інклюзивний підходи» (2,5 години)

19.02.2025. Сесія 4. «Практичні аспекти впровадження інклюзивного підходу в Україні» (2,5 години)

 

10.02.2025 – 19.02.2025. Самостійна робота з рекомендаційними джерелами (4 години)

 

До 07.03.2025. Підсумкове тестування. Заповнення форми зворотного зв’язку. (1 година)

 

 

Для отримання сертифікатів про підвищення кваліфікації є обов`язковим виконання трьох умов:

  • подання заявки на навчання на платформі EdWay;
  • присутність онлайн на сесіях;
  • успішне виконання самостійної роботи;
  • успішне і вчасне проодження підсумкового тестування та заповнення форми зворотного зʼязку.