Навчання у надзвичайних ситуаціях
• Опрацювавши тренінг, учасники знатимуть: • 1. Яка перша допомога для психічного здоров'я. • 2. Як впливає травма на студентів та викладачів. Як вийти із травми. • 3 . Що таке соціально-емоційне навчання. • 4. Що таке конфліктно-чутливе навчання. • 5. Як навчати з обмеженими ресурсами. • 6. Як турбуватися про власне благополуччя.
Subject of advanced training:
Ремез Інна ВасилівнаDevelopers / Program Developments:
Ремез Інна Василівна Київський Національний Університет Технологій та ДизайнуPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Методист
- Педагог професійного навчання
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Психологія
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
Консультування.
План Тренінгу
Сесія 1
- 1.Стартові завдання (10 хв)
- 2. Перша допомога для психічного здоров'я (15 хв)
- 3.Вплив травми на студентів та викладачів. Вихід із травми (15 хв)
- 2.Соціально-емоційне навчання (15 хв)
- 4. Підсумки, поради та фідбек (5 хв)
Сесія 2
- 1. Стартові завдання (10 хв)
- 2.Конфліктно-чутливе навчання (15 хв)
- 3.Навчання з обмеженими ресурсами (15 хв)
- 3.Благополуччя викладача (15 хв)
- 4. Підсумки, поради та фідбек (5хв)
Опрацювавши тренінг, учасники вмітимуть:
• 1. Надавати студентам першу допомогу для психічного здоров'я.
• 2. Виходити із травми.
• 3. Застосовувати елементи соціально-емоційного навчання.
• 4.Застосовувати елементи конфліктно-чутливого навчання.
• 5. Використовувати елементи навчання з обмеженими ресурсами.
• 6. Турбуватися про власне благополуччя. Вести щоденник турботи про себе.
2 годинний тренінг з перервами 10 хв між секціями.