Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Підтримка і супровід учнівства на траєкторії особистісного зростання: компетенції СЕН-педагога 2.0

Зануритися в процес супроводу учнівства в межах Всеукраїнського державно-громадського проєкту «Освітня платформа «ПОВІР»; удосконалити навички застосування прийомів взаємодії з учнівством різних вікових категорій, з урахуванням особистих інтересів кожної дитини для підтримки їхньої мотивації; розширити знання щодо застосування методики проведення занять з СЕЕН; опрацювати практичні кейси на основі програми СЕЕН (Університет Еморі, США); підготувати освітянство до участі у проєкті в ролі СЕН-педагога.

Підтримка і супровід учнівства на траєкторії особистісного зростання: компетенції СЕН-педагога 2.0

Developers / Program Developments:

Команда Усеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР» у складі: Владислав Акименко, Оксана Дегтярьова, Людмила Кубатко, Олена Трибко.

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • Other: тьюторські компетенції для підтримки і супроводу учнівства

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Лідерська компетентність
  • Організаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Other: загальна середня освіта, менеджмент в освіті

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д3. Рефлексивна компетентність

Модуль 7 «Підтримка і супровід учнівства на траєкторії особистісного зростання: компетенції СЕН-педагога 2.0»  

(20 годин)

 

Час проведення сесій – з 16.30 до 18.30

 

Зміст програми Кількість годин

Дата проведення

Початок 

о 16:30

Загальна кількістьАвдиторні години (онлайн)Самостійна робота

Я — СЕН-педагог.

Понятійний апарат проєкту. 

Спринти і Марафон. Віч-на-віч як основна структурна одиниця супроводу учнівства.

Рух учнівства в проєкті. Роль СЕН-педагога в успішному поступі дитини.

202 27.09.2024

Мотивація — перший крок до змін. Вікові особливості учнівства.

Методика викладання СЕЕН та стандарти якості проведення Віч-на-віч.

Тематичний план Віч-на-віч під час Спринтів.

2 30.09.2024

Проведення Віч-на-віч.

Галочковий список підготовки до зустрічі з дитиною.

Робота з Zoom.

Про структуру і зміст Віч-на-віч 1.1.

Симуляція: відпрацювання скрипта Віч-на-віч 1.1.

2 02.10.2024
Симуляція: відпрацювання скрипта Віч-на-віч 1.21107.10.2024
Симуляція: відпрацювання скрипта Віч-на-віч 1.31111.10.2024
Робота з платформою «ПОВІР». Реєстрація. Довідковий центр. ПОВІР бот. Ознайомлення з політиками. Оформлення договірних відносин. Облік проведених зустрічей. Моніторинг поступу учнівства, яке супроводжуємо. 2 16.10.2024
Структура та зміст циклу Віч-на-віч під час Марафону. Віч-на-віч 2.1 Передмарафонний та 2.2 Контрактний.   21.10.2024
Структури та змісту циклу віч-на-віч під час марафону. Віч-на-віч 2.3 -2.5. 1128.10.2024
Структури та змісту циклу віч-на-віч під час марафону. Віч-на-віч 2.6 -2.7. 1104.11.204
Мастермайнд: обговорюємо перший досвід. 2 11.11.2024
Сертифікаційна робота  218.11-29.11.2024

СЕРТИФІКАЦІЯ (2 години)

 

Аналіз трьох проведених Віч-на-віч. Обговорення.

 

учасники й учасниці зануряться у процес супроводу учнівства в межах Усеукраїнського державно-громадського проєкту «Освітня платформа «ПОВІР»; удосконалять навички щодо застосування прийомів взаємодії з учнівством різних вікових категорій, з урахуванням особистих інтересів кожної дитини для підтримки їхньої мотивації; розширять знання щодо застосування методики проведення занять з СЕЕН; опрацюють практичні кейси на основі програми СЕЕН (Університет Еморі, США); ознайомляться з роллю СЕН-педагога в проєкті.