Зимова (Не) Школа для проактивних освітян
підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніх методик і технологій
Subject of advanced training:
ФОП Пархоменко Олена СтепанівнаDevelopers / Program Developments:
Головня Світлана Миколаївна, Пархоменко Олена Степанівна, Сукачова Ганна ПавлівнаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Керівник гуртка
- Педагог-організатор
- Психолог
- Соціальний педагог
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Лідерська компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Міждисциплінарні
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Критичне мислення в роботі освітян
- Педагогіка довіри
- Професійна компетентність педагога: штучний інтелект та академічна доброчесність
Учасники навчаться ідентифікувати когнітивні викривлення, уникати типових помилок мислення та використовувати прийоми критичного мислення в педагогічній діяльності для мотивації та оцінювання учнівства.
Учасники зможуть застосовувати принципи педагогіки довіри, будувати взаємодію на основі довіри та використовувати інструменти для створення ефективного освітнього середовища.
Учасники засвоять основи використання штучного інтелекту у викладацькій діяльності, а також принципи академічної доброчесності для забезпечення якісної освіти.