Стратегії CLIL на уроках іноземної мови
Визначити концепцію та принципи CLIL , щоб розвивати мовні навички за допомогою наукових інструкцій. Розробити плани уроків CLIL, які включають 4 Cs CLIL. Адаптувати наукові матеріали для CLIL. Впровадити модель CLIL у своїй школі.
Subject of advanced training:
ФОП Ткач Тетяна МиколаївнаDevelopers / Program Developments:
Ткач Тетяна МИколаївнаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- очна, дистанційна
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Керівник гуртка
- Методист
- Старший викладач
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (іспанська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Іноземна мова (французька)
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А1.3. Здатність забезпечувати навчання учнів іноземній мові та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Введення в CLIL
Планування CLIL теми уроку
Планування розділу уроку CLIL: розробка завдань і дій
Впровадження моделі CLIL у класі/школі
Визначення концепції та принципів CLIL та пояснення, чим цей підхід навчання відрізняється від традиційного навчання мови.
Розробка плани підрозділів CLIL, які включають 4 Cs CLIL.
Адаптуйтування наукових матеріалів для CLIL
Використання різних стратегій, щоб розвивати мовні навички за допомогою наукових інструкцій.
Впровадження моделі CLIL у своїй школі/класі