Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Інтерактивні дошки для освітнього процесу

Розкрити можливості інтерактивних дошок для модернізації освітнього процесу, навчити учасників ефективно використовувати їх для створення динамічного та залучаючого навчального середовища, інтегрувати інтерактивні інструменти у викладання та сприяти підвищенню якості освітніх результатів.

Інтерактивні дошки для освітнього процесу

Developers / Program Developments:

Галина Василівна Луценко — докторка педагогічних наук, доцентка кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Main train directions:

  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Педагог-організатор

List of common competencies:

  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Цифрова

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність

 

1. Огляд типів і можливостей інтерактивних дошок.

2. Використання функціоналу та додатків для навчання.

3. Створення інтерактивних уроків і презентацій.

4. Інтеграція дошок у різні предмети та навчальні стратегії.

5. Обговорення та обмін практичним досвідом.

1. Учасники знатимуть основні типи та можливості інтерактивних дошок.

2. Навчаться створювати інтерактивні уроки та матеріали.

3. Опановуватимуть практичні навички використання інструментів дошки для групової роботи та презентацій.

4. Зможуть інтегрувати інтерактивні дошки у викладання різних предметів.

5. Отримають рекомендації для підвищення ефективності освітнього процесу.