Сервіси залучення аудиторії. Створення інтерактивних опитувань, квізів і тестів
Ознайомити освітян із сучасними сервісами для залучення аудиторії та навчити створювати інтерактивні опитування, квізи й тести. Програма спрямована на підвищення рівня взаємодії та залученості учнів або учасників освітніх заходів, а також покращення якості зворотного зв’язку й оцінювання.
Subject of advanced training:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Developers / Program Developments:
Галина Василівна Луценко — докторка педагогічних наук, доцентка кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій Черкаського національного університету імені Богдана ХмельницькогоPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- цифрова компетентність
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
List of common competencies:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Цифрова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
1. Огляд сервісів для створення інтерактивних опитувань, квізів і тестів.
2. Практика створення завдань у популярних інструментах.
3. Використання інтерактивних елементів для залучення аудиторії.
4. Аналіз результатів опитувань і тестів для ефективного зворотного зв’язку.
5. Інтеграція інтерактивних завдань у навчальний процес.
1. Учасники ознайомляться з популярними сервісами для створення інтерактивних опитувань, квізів і тестів.
2. Навчаться розробляти інтерактивні завдання для залучення аудиторії.
3. Зможуть ефективно використовувати інтерактивні інструменти в освітньому процесі.
4. Опановуватимуть методи аналізу результатів для отримання якісного зворотного зв’язку.
5. Інтегрують створені завдання в різні формати навчальних заходів.