Практична презентація посібника «Я можу». Основи ненасильницької комунікації. Емпатія. Діалог. Вирішення конфліктів
ознайомити учасників з основами ненасильницького спілкування, отримати кожному власний практичний досвід застосування та проживання ННС, самоемпатії та емпатії, практикувати навички ннс для взаємодії у конфліктний ситуації, засвоїти принципи діалогу та їх застосування. Познайомити зі структурою та тематикою посібника, надати розуміння практичного застосування викладеного матеріалу , формування запиту та цікавості до вивчення теми.
Subject of advanced training:
ФОП Сорока Маргарита АнатоліївнаDevelopers / Program Developments:
Захід реалізується в межах проєкту «Розширення можливостей громадянського суспільства для ненасильницької трансформації конфліктів за участю державних суб’єктів» що реалізується в рамках Угоди про партнерство між БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «СХІД-СОС» та KURVE WustrowPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Qualification form:
- очна/денна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Викладач
- Методист
- Психолог
- Соціальний педагог
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Психологія. Курс "Я можу"
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б1. Психологічна компетентність
Програма тренінгу «Практична презентація посібника «Я можу». Основи ненасильницької комунікації. Емпатія. Діалог. Вирішення конфліктів»
Дата проведення: 01-02 лютого 2025 року
Форма проведення офлайн, м. Чернігів.
Мета заходу: ознайомити учасників з основами ненасильницького спілкування, отримати кожному власний практичний досвід застосування та проживання ннс, самоемпатії та емпатії, практикувати навички ннс для взаємодії у конфліктний ситуації, засвоїти принципи діалогу та їх застосування. Познайомити зі структурою та тематикою посібника, надати розуміння практичного застосування викладеного матеріалу , формування запиту та цікавості до вивчення теми.
Цільова аудиторія: психологи, освітяни, соціальні працівники, активісти.
Тренерка: психологиня, фасилітаторка діалогів, практикиня ненасильницького спілкування Тетяна Кучер
01.02.2025 (День перший)
10:00-10:30 - Вітання. Знайомство з тренеркою та програмою.
Знайомство з учасниками через інтерактивну вправу. Збір очікувань
Принципи роботи. Угода з учасниками.
10:30-11:45 - Техніки стабілізації емоційного стану учасників
Вправа Айсбрейкер для створення атмосфери свободи та довіри
Огляд посібника, знайомство з темами, структурою та матеріалом. Запрошення до дослідження протягом тренінгу.
12:00-13:30 - Вправа на активізацію уваги
Теоретична ввідна до ненасильницької комунікації. Зелена та червона сила Мова шакала і мова жирафа. Почуття і потреби. Як вони пов'язані Зв'язок з собою. Індивідуально та в парах робота. Самоемпатія і турбота про себе. Усвідомлена сила ННК. Казати «Так» собі
14:00-15:00 - Розминка на активізацію уваги учасників
Практика емпатії, активного слухання. Зв’язок та контакт. Робота в малих групах. Обговорення.
15:00-16:00 - 4 кроки. Ознайомлення. Демонстрація. Практика. Обговорення. PLATO
16:15 - 17:25 - Розминка повернення ресурсу та енергії
17:25 - 18:00 - Вдячність за ННК. Завершення 1 дня тренінгу . Рефлексія. Дари.
02.02.2025 (День другій)
09.00 – 10.00 Вітання. Коло відкриття дня Питання відповіді
з попереднього дня. Айсбрейкер для фокусування уваги та
створення атмосфери свободи і довіри
10:00- 11:00 Робота з критикою. Вправа-демонстрація 4 стільців.
Обговорення. Практика. Рефлексія
11.00 – 11.15 Кава-пауза
11:15 – 12:15 Екстренна емпатія. ННК в конфлікті. Демонстрація.
практика. Обговорення.
12.15 – 13.30 Принципи діалогу за ННК.
Обговорення
13.30- 14.00 Перерва
14.00 – 15:30 Вправа на фокусування уваги з гри "Тямколенд ".
Практична вправа " Діалог в конфлікті".
Обговорення.
15:30- 15:45 Кава-пауза
15.45 – 17:00 Вправа на ресурс та енергію. Спіраль потреб.
Зворотній зв’язок за ННС .
Практика зворотнього зв'язку. Завершення
тренінгу. Рефлексія.
Очікується, що після тренінгу учасники стануть більш впевненими у своїх комунікативних навичках, зможуть ефективніше будувати відносини з оточуючими та сприяти мирному вирішенню конфліктів у різних сферах життя.
Форма проведення офлайн, м. Чернігів.
01-02 лютого 2025 року
Після участі в тренінгу учасники зможуть:
Знання:
- Теоретичні основи ненасильницької комунікації (ННК): глибоке розуміння основних принципів, компонентів та моделей ННК.
- Емпатія та самоемпатія: чітке усвідомлення понять, їхньої ролі в спілкуванні та практичні вправи для розвитку цих навичок.
- Діалог як інструмент вирішення конфліктів: знання основних принципів діалогу, його відмінностей від дискусії та аргументації.
- Структура та тематика посібника «Я можу»: розуміння основних розділів посібника, їхньої взаємозв'язку та практичної цінності.
Навички:
- Практичне застосування ННК: впевнено використовувати інструменти ННК у повсякденному спілкуванні та у вирішенні конфліктних ситуацій.
- Розвиток навичок емпатії: активно слухати, розуміти та співпереживати іншим людям.
- Ведення конструктивного діалогу: застосовувати навички діалогу для ефективного спілкування та пошуку компромісів.
- Вирішення конфліктів: використовувати ННК для мирного вирішення конфліктів та побудови позитивних відносин.
- Самоаналіз та саморозвиток: використовувати отримані знання для особистісного зростання та розвитку навичок ефективної комунікації.
Ставлення:
- Позитивне ставлення до ННК: розуміння цінності ННК як інструменту для побудови довірливих відносин та мирного співіснування.
- Мотивація до подальшого навчання: зацікавленість у поглибленні знань з ННК та її практичному застосуванні.
- Відкритість до нового досвіду: готовність експериментувати та розвивати свої комунікативні навички.