«Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу на уроках німецької мови в умовах дистанційного навчання»
Професійний розвиток учителів іноземної мови відповідно до державної політики у галузі освіти в умовах дистанційного навчання.
Subject of advanced training:
Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти" Херсонської обласної радиDevelopers / Program Developments:
Вострікова В.В., к.п.н., доцент, методист навчально-методичної лабораторії іноземних мовPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Qualification form:
- очна, дистанційна
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
List of common competencies:
- Здатність спілкуватися іноземними мовами
List of professional competencies:
- Іноземна мова (німецька мова)
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.3. Здатність забезпечувати навчання учнів іноземній мові та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
(очна/ дистанційна форма навчання)
№ | Зміст | Усьог о | Лекції | Семін арські | Практич ні | Самостій на робота |
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний | ||||||
1.1. | Професійний розвиток педагога в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти | 4 | 2 | 2 | ||
Усього | 4 | 2 | - | 2 | - | |
Модуль 2. Професійно-діяльнісний | ||||||
2.1. | Сучасні аспекти викладання іноземної мови комунікативно-діяльнісний підхід. | 2 | 2 | |||
2.2. | Використання он-лайн ресурсів на заняттях з німецької мови для формування умінь говоріння і аудіювання. | 2
| 2 | |||
2.3. | Дизайн сучасного уроку з використанням цифрових технологій. | 4 | 2 | 2 | ||
2.4. | Максимізація можливостей для мовленнєвої активності на онлайн-уроках іноземної мови | 4 | 2 | 2 | ||
2.5. | Нейромережі для вчителів: ідеї для фантастичних уроків на кожен день. | 2 | 2 | |||
2.6. | Вдосконалення навичок мовлення на онлайн уроках німецької мови. | 2 | 2 | |||
2.7. | Професійна рефлексія вчителя як запорука його професійного розвитку | 2 | 2 | |||
2.8. | Психолого-педагогічний супровід та надання підтримки для дітей з ООП, які мають наслідки психологічної травми | 2
| 2 | |||
2.9. | Нейродидактика як сучасний тренд в освіті: як навчати за законами мозку? | 4 | 2 | 2 | ||
Усього | 26 | 14 | - | 12 | - | |
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний | ||||||
3.1. | Зворотний зв'язок. Тестування | 2 | 2 | |||
Усього | 2 | - | - | 2 | - | |
Разом | 30 | 14 | - | 16 | - |
Очікувані результати навчання:
- опанувати ключові поняття та сучасні тенденції в іншомовній галузі; уміти використовувати теоретичні знання і практичні навички для ефективної організації освітнього процесу;
- удосконалити вміння самоосвітньої діяльності, що забезпечить розвиток професійної компетентності в сфері добору й застосування доцільних форм, методів, технологій та засобів навчання англійської мови.
- уміти визначати предметний зміст і послідовність його опрацювання з урахуванням вимог державного стандарту загальної середньої освіти, типових освітніх програм, попередніх результатів навчання учнів їх освітніх потреб;
- уміти розвивати та формувати в учнів ключові компетентності та уміння, спільні для всіх компетентостей; формувати готовність до їх застосування у позанавчальній діяльності;
- застосовувати міжпредметні зв’язки та інтеграцію змісту різних освітніх галузей, навчальних предметів під час підготовки та проведення навчальних занять;
- оцінювати результати навчання учнів і здійснювати їх моніторинг на основі засадах компетентнісного підходу;
- організовувати освітній процес відповідно до вимог законодавства;
- застосовувати комунікативно-діяльнісний підхід в освітньому процесі.