Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Протидія булінгу в освітньому середовищі: ефективні стратегії та практичні інструменти.

Сприяти підвищенню обізнаності педагогічних працівників про булінг як соціальну проблему, навчити розпізнавати його прояви та надати практичні інструменти для ефективної протидії й попередження в закладі освіти

Протидія булінгу в освітньому середовищі: ефективні стратегії та практичні інструменти.

Developers / Program Developments:

Поровчук Лідія Леонідівна, психолог Привільненського ЦПРПП. Мельнікова Наталія Леонідівна, директор Привільненського ЦПРПП.

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність

Qualification form:

  • очна, дистанційна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
  • Емоційно-етична компетентність
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність

List of professional competencies:

  • Біологія і екологія
  • Громадянська освіта
  • Іноземна мова (англійська)
  • Історія
  • Математика
  • Мистецтво
  • Основи здоров’я
  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Технології
  • Українська література
  • Українська мова
  • Фізична культура

  Навчання відбуватиметься на платформі Zoom.  Для комунікації учасників онлайн-інтенсиву стоврюється спільнота у Viber, у чаті якого розміщуються  корисні ресурси, інформаційно-презентаційні матеріали з теми тощо.

Заняття 1. Розуміння булінгу

  • Ознайомлення з метою та завданнями навчання.
  • Визначення булінгу та його види.
  • Причини та наслідки булінгу.

Заняття 2.  Розпізнавання та реагування на  булінг

  • Ознаки булінгу.
  • Як розпізнати булінг серед учнів.
  • Роль педагогів у виявленні булінгу.
  • Алгоритм дій у випадку виявлення булінгу.
  • Психологічна підтримка постраждалих.
  • Робота з агресорами та спостерігачами.

Заняття 3-4. Створення безпечного освітнього середовища 

  • Практичні інструменти для запобігання насильству та унеможливлення жорстокого поводження з дітьми.
  • Роль педагога у створенні безпечного освітнього середовища.
  • Методи формування позитивних взаємин серед учасників освітнього процесу.
  • Мобінг.
  • Співпраця з батьками та громадою.
  • знання та розуміння концептуальних засад освітнього законодавства в частині запобігання булінгу, насильству та унеможливлення жорстокого поводження з дітьми;
  • знання алгоритму дій при виявленні випадків булінгу, насильства та жорстокого поводження;
  • вміння застосовувати ефективні стратегії комунікації та інструменти для запобігання та вирішення конфліктних ситуацій;
  • здатність добирати доцільні методи взаємодії з учасниками освітнього процесу, що враховують індивідуальні особливості й потреби, використовуючи різні ресурси і засоби;
  • здатність здійснювати рефлексію педагогічної діяльності, критично оцінювати процес професійного становлення, самостійно керувати професійним розвитком.

Формат  онлайн-занять - ТРЕНІНГ, що передбачає  активну взаємодію всіх учасників. Тому для ефективної роботи БАЖАНО підключатись із комп'ютера, ноутбука чи планшета. 

І заняття: 01 березня - 16.00-18.00

ІІ заняття: 08 березня - 16.00-18.00

ІІІ заняття: 15 березня - 16.00-18.00

ІV заняття: 21 березня - 16.00 - 18.00