Координаторська діяльність на рівні закладу освіти в межах проведення освітніх досліджень на прикладі Міжнародного дослідження вчительської професії «Навчати і навчатися» (TALIS 2024–2026).
Поглибити знання про сучасні дослідження в освіті, зокрема про дослідження професійних навичок вчительства; сформувати навички організації та проведення моніторингових досліджень в закладах загальної середньої освіти; опанувати практичні алгоритми проведення пілотного етапу TALIS.

Subject of advanced training:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Developers / Program Developments:
Національний центр TALIS в Україні – Громадська організація «ЕдКемп Україна» за співорганізаторської участі Міністерства освіти і науки України і Українського центру оцінювання якості освіти та за сприяння Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. За підтримки Міжнародного фонду «Відродження».Main train directions:
- Other: моніторингові дослідження в закладах загальної середньої освіти
Qualification form:
- на робочому місці
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Моніторингові дослідження в закладах загальної середньої освіти
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
№ | Зміст | Форма |
1. | Модуль 1. Загальні відомості про Міжнародне дослідження вчительської професії «Навчати і навчатися» (TALIS 2024–2026). Що таке TALIS. Організація дослідження у світі та в Україні. Основні цілі, ключові теми та результати попередніх раундів. Національний контекст дослідження. Основні етапи підготовки і проведення. |
Вебінар - 1,5 год. |
2. | Модуль 2. Підготовка до проведення пілотного етапу TALIS 2024–2026. Основні завдання шкільних координаторів / координаторок під час проведення пілотного етапу TALIS. Перелік документів, необхідних для роботи, порядок дій усіх залучених до проведення дослідження. | Вебінар – 1,5 год. |
3. | Модуль 3. Організація і проведення пілотного етапу TALIS у закладі освіти. Ознайомлення з Посібником шкільних координаторів / координаторок. Документація і порядок звітування. | Самостійна робота – 1 год. |
4. | Модуль 4. Заповнення форми про заклад освіти, в якому буде відбуватися пілотний етап TALIS (2024–2026). Робота щодо формування списків учителів / учительок, потенційних учасників / учасниць дослідження. |
Практична робота - 2 год.
|
5. | Модуль 5. Проведення пілотного етапу дослідження у закладі загальної середньої освіти (ЗЗСО). Передача супровідних матеріалів для учасників / учасниць дослідження. Комунікація під час проведення дослідження. Підготовка документації. | Практична робота - 8 год. |
6. | Модуль 5. Сертифікація. | 1 год. |
Учасниці/-ки поглибили знання про сучасні дослідження в освіті, зокрема про Міжнародне дослідження вчительської професії «Навчати і навчатися» (TALIS 2024–2026); сформували навички організації та проведення моніторингових досліджень в закладах загальної середньої освіти; опанували практичні алгоритми проведення TALIS.
Сертифікація:
- організація і проведення пілотного етапу дослідження у закладі загальної середньої освіти;
- успішне виконання сертифікаційного завдання (звітня документація після проведення пілотного етапу TALIS 2024–2026).
№ | Зміст | Дата | Форма |
1 | Модуль 1. Загальні відомості про Міжнародне дослідження вчительської професії «Навчати і навчатися» (TALIS 2024–2026). Що таке TALIS. Організація дослідження у світі та в Україні. Основні цілі, ключові теми та результати попередніх раундів. Національний контекст дослідження. Основні етапи підготовки і проведення.
Модуль 2. Підготовка до проведення пілотного етапу TALIS 2024–2026. Основні завдання шкільних координаторів / координаторок під час проведення пілотного етапу TALIS. Перелік документів, необхідних для роботи, порядок дій усіх залучених до проведення дослідження. | 20.02.2025 |
Вебінар - 3 год. |
2. | Модуль 3. Організація і проведення пілотного етапу TALIS у закладі освіти. Ознайомлення з Посібником шкільних координаторів / координаторок. Документація і порядок звітування. | до 28.02.2025 | Самостійна робота – 2 год. |
3. | Модуль 4. Заповнення форми про заклад освіти, в якому буде відбуватися пілотний етап TALIS (2024-2026). Робота щодо формування списків учителів / учительок, потенційних учасників / учасниць дослідження. | до 28.02.2025 |
Практична робота – 2 год. |
4. | Модуль 5. Проведення пілотного етапу дослідження у закладі загальної середньої освіти (ЗЗСО). Передача супровідних матеріалів для учасників / учасниць дослідження. Комунікація під час проведення дослідження. Підготовка документації. | 01-22.04.2025 |
Практична робота - 8 год.
|
5. | Модуль 5. Сертифікація. | До 22.04.2025 | 1 год. |