Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Координаторська діяльність на рівні закладу освіти в межах проведення освітніх досліджень на прикладі Міжнародного дослідження вчительської професії «Навчати і навчатися» (TALIS 2024–2026).

Поглибити знання про сучасні дослідження в освіті, зокрема про дослідження професійних навичок вчительства; сформувати навички організації та проведення моніторингових досліджень в закладах загальної середньої освіти; опанувати практичні алгоритми проведення пілотного етапу TALIS.

Координаторська діяльність на рівні закладу освіти в межах проведення освітніх досліджень на прикладі Міжнародного дослідження вчительської професії «Навчати і навчатися» (TALIS 2024–2026).

Developers / Program Developments:

Національний центр TALIS в Україні – Громадська організація «ЕдКемп Україна» за співорганізаторської участі Міністерства освіти і науки України і Українського центру оцінювання якості освіти та за сприяння Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. За підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Main train directions:

  • Other: моніторингові дослідження в закладах загальної середньої освіти

Qualification form:

  • на робочому місці

Qualification types:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Організаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Моніторингові дослідження в закладах загальної середньої освіти

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)

 

ЗмістФорма
1. 

Модуль 1. Загальні відомості про Міжнародне дослідження вчительської професії «Навчати і навчатися» (TALIS 2024–2026). 

Що таке TALIS. Організація дослідження у світі та в Україні. Основні цілі, ключові теми та результати попередніх раундів. Національний контекст дослідження. Основні етапи підготовки і проведення.

 

Вебінар - 1,5 год. 

2. 

Модуль 2. Підготовка до проведення пілотного етапу TALIS 2024–2026.

Основні завдання шкільних координаторів / координаторок під час проведення пілотного етапу TALIS. Перелік документів, необхідних для роботи, порядок дій усіх залучених до проведення дослідження. 

Вебінар – 1,5 год.
3.

Модуль 3. Організація і проведення пілотного етапу TALIS у закладі освіти.

Ознайомлення з Посібником шкільних координаторів / координаторок. Документація і порядок звітування.

Самостійна робота – 1 год.
4.

Модуль 4. Заповнення форми про заклад освіти, в якому буде відбуватися пілотний етап TALIS (2024–2026).

Робота щодо формування списків учителів / учительок, потенційних учасників / учасниць дослідження.

 

Практична робота - 2 год.

 

5.

Модуль 5. Проведення пілотного етапу дослідження у закладі загальної середньої освіти (ЗЗСО). 

Передача супровідних матеріалів для учасників / учасниць дослідження. 

Комунікація під час проведення дослідження. 

Підготовка документації.

Практична робота - 8 год.
6.Модуль 5. Сертифікація.1 год.
   

Учасниці/-ки поглибили знання про сучасні дослідження в освіті, зокрема про Міжнародне дослідження вчительської професії «Навчати і навчатися» (TALIS 2024–2026); сформували навички організації та проведення моніторингових досліджень в закладах загальної середньої освіти; опанували практичні алгоритми проведення TALIS.

 

 

 

 

Сертифікація: 

  • організація і проведення пілотного етапу дослідження у закладі загальної середньої освіти;
  • успішне виконання сертифікаційного завдання (звітня документація  після проведення пілотного етапу TALIS 2024–2026).
ЗмістДатаФорма
1

Модуль 1. Загальні відомості про Міжнародне дослідження вчительської професії «Навчати і навчатися» (TALIS 2024–2026). 

Що таке TALIS. Організація дослідження у світі та в Україні. Основні цілі, ключові теми та результати попередніх раундів. Національний контекст дослідження. Основні етапи підготовки і проведення.

 

Модуль 2. Підготовка до проведення пілотного етапу TALIS 2024–2026.

Основні завдання шкільних координаторів / координаторок під час проведення пілотного етапу TALIS. Перелік документів, необхідних для роботи, порядок дій усіх залучених до проведення дослідження. 

20.02.2025

 

Вебінар - 3 год. 

2. Модуль 3. Організація і проведення пілотного етапу TALIS у закладі освіти. Ознайомлення з Посібником шкільних координаторів / координаторок. Документація і порядок звітування.до 28.02.2025Самостійна робота – 2 год.
3. 

Модуль 4. Заповнення форми про заклад освіти, в якому буде відбуватися пілотний етап TALIS (2024-2026).

Робота щодо формування списків учителів / учительок, потенційних учасників / учасниць дослідження. 

до 28.02.2025

 

Практична робота – 2 год.

4.

Модуль 5. Проведення пілотного етапу дослідження у закладі загальної середньої освіти (ЗЗСО). 

Передача супровідних матеріалів для учасників / учасниць дослідження. 

Комунікація під час проведення дослідження. 

Підготовка документації.

01-22.04.2025

 

Практична робота - 8 год.

 

5.Модуль 5. Сертифікація.До 22.04.20251 год.