Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Семінар-практикум «Впровадження сучасних підходів до навчання дітей з ООП: досвід педагогів та асистентів учителів»

Мета семінару-практикуму 📌 Ознайомлення педагогів та асистентів учителів із сучасними методами навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) та надання їм практичних інструментів для ефективної роботи. Завдання семінару: 🔹 Представити інноваційні методи розвитку дрібної моторики та сенсорного сприйняття через Су Джок-терапію та аудіальні ігри. 🔹 Ознайомити учасників із можливостями персоналізованих казок, створених за допомогою ШІ, як засобу мотивації до читання. 🔹 Розкрити ефективні візуальні засоби комунікації для немовленнєвих дітей як основу їхнього навчання та взаємодії. 🔹 Навчити педагогів та асистентів створювати диференційовані завдання відповідно до рівня засвоєння матеріалу, використовуючи сучасні застосунки та ШІ.

Семінар-практикум «Впровадження сучасних підходів до навчання дітей з ООП: досвід педагогів та асистентів учителів»

Developers / Program Developments:

Валівоць Ірина Юріївна

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • Other: Семінар-практикум

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Логопед

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Емоційно-етична компетентність
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інноваційна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Початкова школа
  • Other: Інклюзивна освіта

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • В1. Інклюзивна компетентність

Семінар-практикум «Впровадження сучасних підходів до навчання дітей з ООП: досвід педагогів та асистентів учителів»

  1. Розвиток дрібної моторики та сенсорного сприйняття у дітей з ООП через Су Джок-терапію та аудіальні ігри
  2. Чарівний світ персоналізованих казок: як ШІ мотивує до читання учнів з ООП
  3. Комплексний підхід до навчання немовленнєвих дітей: візуальні засоби як основа комунікації та засвоєння знань
  4. Індивідуалізація теми: як створити диференційовані завдання за допомогою різних застосунків та ШІ відповідно до рівня засвоєння матеріалу

Після семінару учасники матимуть практичні навички впровадження новітніх методик навчання дітей з ООП, зможуть створювати індивідуалізовані завдання та використовувати технології для покращення освітнього процесу.