Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Читаємо з розумінням: практичні інструменти для вчителів початкової школи

Мета програми – практичні вправи та ігрові методики для розвитку навичок читання, готові інструменти для застосування на уроках, обговорення викликів та обмін досвідом.

Читаємо з розумінням: практичні інструменти для вчителів початкової школи

Developers / Program Developments:

Олена Шевченко- експертка "Освіторії", керівниця початкової ланки Новопечерської школи, учитель-методист, тренерка НУШ, авторка посібників для учнів та вчителів початкової школи.

Main train directions:

  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Педагог-організатор

List of common competencies:

  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Цифрова

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність

Впровадження практичних вправ та ігрових методик для розвитку навичок читання з розумінням, ознайомлення з готовими інструментами для застосування на уроках початкової школи, обговорення викликів у навчанні читання та обмін досвідом між учасниками, використання інтерактивних методів для заохочення учнів до активного навчання.

Учасники зможуть ефективно використовувати практичні вправи та ігрові методики для розвитку навичок читання з розумінням, застосовувати готові інструменти на уроках, підвищити рівень взаємодії з учнями через інтерактивні методи, а також обмінятися досвідом щодо подолання викликів в освітньому процесі.