Онлайн-майстерка 2.0 «Знайомство з СЕЕН»
Програма має на меті сформувати цілісне уявлення про концептуальні підходи і принципи, структуру і зміст навчальної програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН) та користь систематичного використання практик СЕЕН в освітньому процесі та у власному житті; підготувати педагогічних / науково-педагогічних працівників/-иць до використання практик СЕЕН самостійно та разом з учнівством. // Дана програма НЕ НАДАЄ прав викладати СЕЕН для дорослої авдиторії, в тому числя для освітянства.

Subject of advanced training:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Developers / Program Developments:
Університет Еморі (США), ГО «ЕдКемп Україна».Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- Other: Соціальні компетентності; Інноваційність; Навчання впродовж життя; Педагогічна фасилітація.
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Емоційно-етична компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Дошкільна освіта
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Other: загальна середня освіта, менеджмент в освіті
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Онлайн-майстерка 2.0 «Знайомство з СЕЕН» (22 години)
Програма орієнтована на освітянську спільноту Чернігівської, Харківської, Кіровоградської, Київської, Львівської, Полтавської і Житомирської областей.
ПОКЛИКАННЯ для входу у ЗУМ: Перейти за покликанням
Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00
Сесія 1. «Знайомство зі структурою СЕЕН та особистісним розвитком і навичками співпереживання і стійкості з навчальної програми» (2 години онлайн-навчання).
- Знайомство зі структурою і авторами програми СЕЕН.
- Три виміри і три рівні СЕЕН.
- Наповнення і послідовність програми.
- Співпереживання і взаємозалежність, тілесна грамотність і навички стійкості.
- Негаразди і емоційні травми.
- Стратегії допомоги собі: ресурсність, «миттєва допомога», малюнок доброти.
Сесія 2. «Особистісний розвиток і навчальна програма із зануренням у навички співпереживання і стійкості» (2 години онлайн-навчання).
- Знайомство з частинами головного мозку і їхніми функціями, зонами стійкості, пригніченості і збудження.
- Практики, які допомагають повернутися у зону стійкості– заземлення, зчитування, зміщення фокусу уваги у тілі, як їх проводити.
- Використання аудіопрактик.
- Знайомство з таблицею опису самовідчуттів.
Сесія 3. «Навчальна програма із зануренням у взаємозалежність та поради щодо впровадження» (2 години онлайн-навчання).
- Знайомство з системним рівнем програми СЕЕН.
- Поціновування взаємозалежності, визнання спільності з людством і залученість до локальної і світової спільнот.
- Виконання вправ на взаємозалежність.
- Методика проведення занять зі створення учнівського проєкту на взаємозалежність.
Консультаційні вебінари (Q&A сесії) - 4 годин.
СЕРТИФІКАЦІЯ (12 години)
1) розробка плану імплементації програми СЕЕН у роботу Вашего закладу освіти,
2) проведення СЕЕН-заходів (у форматі батьківських зборів, вебінару, семінару, виховного заняття тощо) для учнівства (не менш, ніж для 25 учнів/-ць), батьківства / опікунства (не менш, ніж для 10 осіб), освітянства (не менш, ніж для 15 колег).
3) заповнення форми зворотного звʼязку з підсумковим тестуванням і доданням звітніх матеріалів:
– перевірений і затверджений тренерською командою розроблений план імплементації програми СЕЕН у роботу закладу освіти,
– фотозвіт за заходом / заходами (по 3 фотографії або скріншоту із заходу),
– засвідчені підписом директора/-ки закладу освіти списки тих, хто взяли участь у заході / заходах.
учасниці/-ки ознайомляться з педагогічною моделлю СЕЕН та її складовими, трьома вимірами і трьома рівнями СЕЕН: дізнаються про методичні засади проведення занять з СЕЕН; навчаться застосовувати самостійно та з учнівством пропоновані практики СЕЕН; розвинуть навички критичного та системного мислення, оцінки ризиків, побудови ефективної комунікації у роботі; дізнаються про нові можливості створення атмосфери співпереживання у класі й закладі освіти, управління емоційно-травмуючими ситуаціями; удосконалять навички вдумливого слухання; розроблять план імплементації програми СЕЕН у роботу закладу освіти; проведуть СЕЕН-заходи для учнівства, батьківства, колег.
*Сертифікат надає право викладати СЕЕН лише здобувачам/здобувачкам освіти ЗДО, ЗЗСО, П(ПТ)О.
ПОКЛИКАННЯ для входу у ЗУМ: Перейти за покликанням
Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00
Покликання на відеозаписи онлайн-зустрічей для тих, хто хоче уточнити отримані знання або не були присутні онлайн з поважних причин Перейти за покликанням
Відеозаписи викладаються протягом 1-2 днів після проведення онлайн-зустрічі.
Покликання на презентації до онлайн-зустрічей Перейти за покликанням
Презентації викладаються протягом 1-2 днів після проведення онлайн-зустрічі.
Форма відвідування майстерки для осіб які опановують зміст програми, в тому числі, шляхом перегляду записів сесій. Заповнення форми після перегляду пропущеного заняття є обов'язковим Перейти за покликанням
Форма сертифікації (форма зворотного зв'язку за підсумками сесій та самостійної роботи) відкрита з 1.05.2025. Покликання ______________________
Сертифікат видається за умови надання не менш 70% правильних відповідей і виконання сертифікаційної роботи (розробка плану імплементації СЕЕН у закладі освіти).
Матеріали для сертифікації підвантажуються у форму зоротного звʼязку.
Матеріали сесій онлайн-майстерки (презентації до сесій) _____________ Презентації будуть у доступі нанаступний день після проведення сесії.
Матеріали для опрацювання в межах самостійної роботи:
- Перейти за покликанням українською мовою від Університету Еморі (США) з можливістю сертифікації;
- Перейти за покликанням ;
- Перейти за покликанням - поставте собі за ціль практикувати їх тричі на тиждень і записувати цей свій досвід у Перейти за покликанням ;
- Перейти за покликанням .
ТРЕНЕРСЬКА КОМАНДА
Тетяна ВОДОЛАЗЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, доцентка кафедри освітньої політики Полтавської академії неперервної освіти ім. М.В. Остроградського, кандидатка педагогічних наук
Ірина В’ЯЗОВСЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, учителька англійської мови Полтавського спортивного ліцею
Марина ГАЛАТ – сертифікована тренерка СЕЕН, заступниця директора з виховної роботи, учителька історії Золотоніської спеціалізованої школи №2 інформаційних технологій
Лариса ГРИЦЮК – сертифікована тренерка СЕЕН, директорка Миколаївської гімназії № 29
Ольга ГУРСЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, т.в.о. директора ТОВ «Приватна початкова школа міста Полтава «ДКУ», кандидатка педагогічних наук
Артем ДУДКА – сертифікований тренер СЕЕН, заступник директора з навчально-виховної роботи Запорізької гімназії «Контакт»
Лариса ЖЕДЕНКО – сертифікована тренерка СЕЕН, директорка Опорного закладу «Ялосовецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів»
Олена КОБИЛІНСЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, провідна спеціалістка гуманітарного відділу виконавчого комітету Оваднівської сільської ради, фахівчиня в галузі дошкільної освіти
Наталія КОЛЕСНІЧЕНКО – сертифікована тренерка СЕЕН, заступниця директора Миколаївської гімназії № 3
Ірина ЛИТВИН – сертифікована тренерка СЕЕН, бізнес-тренерка з розвитку управлінських та комунікативних навичок
Юлія НЕДЗЕЛЬСЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, учителька історії Тернопільської школи №28
Вікторія ПУСТОВІТ – сертифікована тренерка СЕЕН, учителька інформатики Одеського ліцею № 22
Ірина ТОМИЧ – сертифікована тренерка СЕЕН, директорка навчально-виховного комплексу № 9 м. Хмельницький
Олеся ЧАЙКІВСЬКА – сертифікована тренерка СЕЕН, заступниця директора ліцею ім.В. Чорновола м. Южне
Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00
22.04.2025. Сесія 1.
«Знайомство зі структурою СЕЕН та особистісним розвитком і навичками співпереживання і стійкості з навчальної програми».
24.04.2025. Сесія 2.
«Особистісний розвиток і навчальна програма із зануренням у навички співпереживання і стійкості».
29.04.2025. Сесія 3.
«Навчальна програма із зануренням у взаємозалежність та поради щодо впровадження».
01.05.2025. Консультаційний вебінар № 1
06.05.2025. Консультаційний вебінар № 2
До 22.05.2025. Самостійна робота і сертифікація.
За умови виконання сертифікаційних вимог сертифікати будуть видані до 06.06.2025