Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Формування критичного мислення учнів через інтерактивне навчання

Ознайомити педагогів із сучасними підходами до формування критичного мислення учнів через інтерактивні методи навчання, продемонструвати ефективні стратегії та інструменти, що сприяють розвитку аналітичного мислення, аргументації та навичок прийняття рішень у здобувачів освіти.

Формування критичного мислення учнів через інтерактивне навчання

Developers / Program Developments:

КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Роменської міської ради Сумської області, Зоя Киях, консультант ЦПРПП РМР

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вчитель

List of common competencies:

  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Навчання впродовж життя

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Формування критичного мислення здобувачів освіти

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  1. Теоретичний блок. 
  • Розвиток критичного мислення: основні характеристики, методи, стратегії, поради.
  • Інтерактивне навчання як інструмент розвитку критичного мислення: принципи, методи та техніки, що стимулюють аналіз, аргументацію, рефлексію.

      2. Практичний блок (завдання, які сприяють розвитку критичного мислення).

  • Учасники розуміють, що таке критичне мислення і чому воно важливе в сучасному освітньому процесі.
  • Учасники дізналися про методи інтерактивного навчання, які сприяють розвитку критичного мислення в учнів, опанували практичні стратегії 
  • Розуміють, як адаптувати інтерактивні методи під вікові особливості та рівень підготовки здобувачів освіти, спонукати до глибшого аналізу інформації.