Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

«Побудова особистого бренду педагога»

Розширення професійних компетентностей педагогічних працівників у розвитку навичок ефективної самопрезентації та формування професійного іміджу через опанування сучасних підходів до побудови комунікації.

«Побудова особистого бренду педагога»

Developers / Program Developments:

ННІ «Академія вчительства» Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Директор
  • Завідувач
  • Заступник директора
  • Заступник завідувача
  • Заступник керівника
  • Усі

List of common competencies:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність

List of professional competencies:

  • Other: Усі

Керівниця програми: Тетяна Даценко, заступниця директора ННІ «Академія вчительства», кандидатка психологічних наук, 7 років очолювала інформаційно-рекламний центр одного з провідних столичних університетів, має понад 14 років педагогічного стажу. 

 

Тема 1. Основи створення особистого бренду педагога.

Поняття про особистий бренд. Алгоритм побудови особистого бренду. SWOT-аналіз для педагога: інструмент самооцінки та розвитку. Розроблення місії. Формулювання гасла. Формування цінностей, визначення цілей та архетипу. Візуалізація особистого бренду. Типові помилки у візуалізації. Створення власної історії. Імідж особистого бренду. Роль емоційного інтелекту.

Тема 2. Просування особистого бренду педагога. 

Поняття про комунікацію у контексті персонального брендингу. Визначення цільових аудиторій. Канали просування. Створення та ведення особистого сайту, блогу. Соціальні мережі як інструмент формування та просування бренду. Складання плану інформаційної підтримки. Планування витрат. Критерії оцінки ефективності.

Тема 3. Комунікація в умовах кризи або конфлікту.

Формування ключового повідомлення під час кризи. Таймінг антикризової реакції. Комунікації в соціальних мережах під час кризи. Передбачення потенційних кризових ситуацій. Технології поведінки в умовах кризи або конфлікту. Профілактика кризи репутації.

Тема 4. Самопрезентація як важливий елемент професійної культури педагога.

Поняття про самопрезентацію. Прийоми, тактики і техніки самопрезентації. Вербальні та невербальні техніки самопрезентації. Основні складові успішної самопрезентації. Майданчики для самопрезентації. Портфоліо педагога.

 

Для участі у програмі потрібно зареєструватися за Перейти за покликанням

 

Перейти за покликанням

 

Перейти за покликанням

  • Уміння формувати особистий бренд і професійний імідж.
  • Оволодіння сучасними підходами до побудови ефективної комунікації та самопрезентації у професійній діяльності.
  • Здатність використовувати методи та інструменти для управління особистим брендом.
  • Уміння визначати найбільш ефективні майданчики та засоби комунікації залежно від аудиторії.



 

Орієнтовний розклад зустрічей:

2 червня (понеділок) — 15:00–16:20

4 червня (середа) — 15:00–16:20

6 червня (п’ятниця) — 14:00–15:20

9 червня (понеділок) — 15:00–16:20

11 червня (середа) — 15:00–16:20

Підсумкова зустріч:

12 червня (четвер) — 15:00–15:45