Магістральний міні-EdCamp Kharkiv Lyceum 26 "Учительське лідерство: як освітні ком'юніті змінюють світ"
Об’єднання вчительської спільноти для осмислення та посилення ролі вчителя/-ьки-лідера/-ки у часи змін і викликів. Створення простору для відкритого діалогу, де освітяни/-ки можуть поділитися досвідом, дослідити силу освітніх комʼюніті та надихнутися прикладами локальних і системних змін, ініційованих учительством. Популяризація концепції вчительського лідерства як ключового чинника розвитку сталих освітніх практик, формування культури довіри, підтримки та спільної відповідальності. Розгляд комʼюніті як джерела сили, де кожен голос важливий, де відбувається зростання, взаємонавчання і трансформація освіти — від класної кімнати до суспільства загалом.

Subject of advanced training:
EdCamp-in-a-boxDevelopers / Program Developments:
ГО «ЕдКемп Україна»Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- Other: (не)конференція у форматі EdCamp
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Лідерська компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Соціально-емоційна компетентність
- Фінансова грамотність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Емоційно-етична, управлінська, здоров’язбережувальна, інформаційно-комунікаційна, громадянська та соціальні фахові компетентності.
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1. Інклюзивна компетентність
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Зміст програми підвищення кваліфікації «Магістральний міні-EdCamp Kharkiv Lyceum 26 "Учительське лідерство: як освітні ком'юніті змінюють світ"» передбачає проведення сесій в інноваційному форматі професійного розвитку «рівний-рівному», на яких підніматимуться питання освіти в умовах надзвичайних ситуацій, реагування освітян на надзвичайну ситуацію внаслідок війни росії проти України.
(Не)конференція включає обовʼязкові елементи у програмі:
- учительські сесіії;
- експертні сесії;
- особливу сесію від EdCamp;
- панельна дискусія.
Подія проводиться 10.05.2025 з 08:00 до 18:00.
Розклад події у PDF-форматі дивіться у розділі «Важливі документи».
Учасниці/-ки отримають методичну підтримку «peer-to-peer» (рівний рівному) у розвитку загальних і управлінських компетентностей та в побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку в концепції навчання впродовж життя, у створенні безпечного, недискримінаційного та інклюзивного освітнього середовища, плануванні та організації освітнього процесу в умовах воєнного і повоєнного стану; покращать навички фізичної та емоційної стійкості, публічних виступів та самопрезентації, критичного та системного мислення, інформаційної грамотності, ефективної комунікації та співпраці.
За результатами проходження програми підвищення кваліфікації «Магістральний міні-EdCamp Kharkiv Lyceum 26 "Учительське лідерство: як освітні ком'юніті змінюють світ"» ГО «ЕдКемп Україна» видає сертифікат про підвищення кваліфікації.
Умовою сертифікації є обов'язкове виконання підсумкової рефлексивної форми упродовж 10 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ після проведення міні-EdCamp'у, в якому Ви взяли участь за покликанням Перейти за покликанням . Для успішної сертифікації достатньо набрати 75 % правильних відповідей.
Сертифікаційні роботи виконуються до 23:59 20.05.2025 року.
За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 04.06.2025.
Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.
Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.
Реєстр виданих сертифікатів про підвищення кваліфікації за програмою «Магістральний міні-EdCamp Kharkiv Lyceum 26 "Учительське лідерство: як освітні ком'юніті змінюють світ"» Перейти за покликанням не пізніше ніж через 15 календарних днів з дня події та із зазначенням інформації, визначеної Постановою КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800.