Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Риторика керівника: як говорити, щоб надихати, об’єднувати й управляти

Слово керівника має силу. Воно може об’єднати команду в момент кризи, заспокоїти в умовах тривоги, мотивувати до змін або — навпаки — породити напругу, конфлікти, опір. У період викликів, що переживає освіта, риторика керівника стає ключовим інструментом лідерства: через мовлення виявляється позиція, стратегія, довіра та людяність. Семінар-тренінг орієнтований на керівників ЗЗСО, ЗДО. У фокусі — практичні інструменти комунікації в управлінні, публічних виступах, педагогічному партнерстві та антикризових ситуаціях.

Риторика керівника: як говорити, щоб надихати, об’єднувати й управляти

Developers / Program Developments:

Євгенія Линдіна, кандидатка педагогічних наук, доцентка, декан факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти;

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • мовленнєва, комунікаційна компетентність

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вихователь
  • Вихователь-методист
  • Вчитель
  • Вчитель-реабілітолог
  • Директор
  • Завідувач
  • Керівник

List of common competencies:

  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)

List of professional competencies:

  • Дошкільна освіта

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
ЧасЗміст Формат
10:00–10:15Вступ. Мотиваційне налаштування
10:15–10:40Структура впевненого виступу Мінілекція + приклади
10:40–11:00Управління голосом: сила інтонації, паузи, темпу Тренінг
11:00–11:20Комунікація в складних розмовах Аналіз ситуацій
11:20–11:45Публічний виступ/мотиваційна промова керівника (мініпрактика) Робота в парах/групах
11:45–12:00Підсумки, рефлексія, інструменти на щодень Рефлексійна вправа


 

Ознайомлення з основами риторики управлінця (структура, вплив, інтонація);

Відпрацювання технік упевненого мовлення для виступів і нарад;

Навчання керуванню тоном, темпом, паузами та мовою тіла.