Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Інновації починаються з нас. Літня навчально-практична студія

Навчання передбачено для педагогічних працівників Роменського району Сумської області. Мета: сприяти професійному зростанню педагогічних працівників шляхом ознайомлення з можливостями національної освітньої платформи EdWay; формуванню та розвитку критичного мислення в здобувачів освіти, інтеграції STEM-підходу в освітній процес, використанню нейробіки для зниження психоемоційного напруження учасників освітнього процесу; усвідомленню значення національної ідентичності через вивчення історичних процесів, що впливають на сучасність і майбутнє України.

Інновації починаються з нас. Літня навчально-практична студія

Developers / Program Developments:

КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Роменської міської ради Сумської області

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Other: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, дошкільної, позашкільної освіти

List of common competencies:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Компетентності у галузі природничих наук
  • Компетентності у галузі техніки і технологій
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Культурна компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Рефлексивна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Компетентності критичного та креативного мислення; STEM-компетентність; психолого-педагогічна компетентність; ціннісно-світоглядна компетентність.

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  1. Теоретичний та практичний блок:
  • Знайомство. Криголам «Павутинка сподівань»
  • Можливості підвищення кваліфікації на освітній національній платформі «EdWay»
  • Енерджайзер «Пазли думок»
  • Критичне мислення в дії
  • Енерджайзер «Космічний корабель»
  • STEM: фокуси і наука
  • Енерджайзер «Освітній компромат»
  • Нейробіка як інструмент для зниження психоемоційного напруження
  • Енерджайзер  «Історична валіза»
  • «Минуле в майбутнє: національна ідентичність крізь призму історії»
  • Палітра вражень: підсумок, рефлексія

2. Самостійна робота

Орієнтується в можливостях національної освітньої платформи EdWay (створено власний освітній маршрут для безперервного професійного розвитку); застосовує інструменти розвитку критичного мислення в освітньому процесі; інтегрує STEM-підходи у викладання предметів; використовує вправи нейробіки для зниження психоемоційного напруження та профілактики професійного вигорання; усвідомлює ціннісне ставлення до національної ідентичності через історичну перспективу; ефективно використовує активні методи для залучення авдиторії.

Навчання передбачено для педагогічних працівників Роменського району Сумської області