Регіональний стратегічний форум з інклюзивної освіти у місті Запоріжжя «Плануємо. Діємо. Упроваджуємо. Здійснюємо»
Обговорити виклики та можливості інклюзивної освіти в сучасному освітньому просторі. Презентувати успішні практики та інноваційні підходи до впровадження інклюзії. Налагодити партнерські зв'язки та обмін досвідом між учасниками і учасницями.

Subject of advanced training:
Громадська організація «Освіта без умов»Developers / Program Developments:
Громадська організація «Освіта без умов» в рамках проєкту «Покращення інклюзивної освіти для дітей з інвалідністю у Дніпропетровській та Запорізькій областях». Проєкт ЮНІСЕФ реалізується Street Child Ukraine спільно з ГО «Освіта без умов»Person (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- Other: регіональний форум
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Соціально-емоційна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Предагогічні працівники і працівниці усіх рівнів освіти, батьківство / опікунство
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1. Інклюзивна компетентність
Обмін досвідом в Telegram-спільноті ОБУ.РЕГІОНАЛЬНИЙ ФОРУМ; створення професійної спільноти
- Підсумки (не)конкурсу творчості «Світ знань без бар’єрів: рівний — рівному» 12-27 травня 2025 року
- Небажана поведінка. Що треба знати фахівцям і фахівчиням та батьківству
- Проєкт «Покращення інклюзивної освіти для дітей з інвалідністю у Дніпропетровській та Запорізькій областях»
- Емоційно-поведінкова регуляція дитини з ООП
- Інтерактивна освітня виставка “Mental Trek”
- Психолого-мистецький напрямок
Розуміють виклики та можливості інклюзивної освіти в сучасному освітньому просторі. Використовують та поширюють успішні практики та інноваційні підходи до впровадження інклюзії. Використовують партнерські зв'язки та досвід між учасниками і учасницями у своїх закладах освіти.
Форум відбудеться 11 червня 2025 року з 9:45 до 16:00. Про точне місце проведення буде повідомлено зареєстрованим учасникам і учасницям