Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Регіональний стратегічний форум з інклюзивної освіти у місті Запоріжжя «Плануємо. Діємо. Упроваджуємо. Здійснюємо»

Обговорити виклики та можливості інклюзивної освіти в сучасному освітньому просторі. Презентувати успішні практики та інноваційні підходи до впровадження інклюзії. Налагодити партнерські зв'язки та обмін досвідом між учасниками і учасницями.

Регіональний стратегічний форум з інклюзивної освіти у місті Запоріжжя «Плануємо. Діємо. Упроваджуємо. Здійснюємо»

Developers / Program Developments:

Громадська організація «Освіта без умов» в рамках проєкту «Покращення інклюзивної освіти для дітей з інвалідністю у Дніпропетровській та Запорізькій областях». Проєкт ЮНІСЕФ реалізується Street Child Ukraine спільно з ГО «Освіта без умов»

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • Other: регіональний форум

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Соціально-емоційна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Предагогічні працівники і працівниці усіх рівнів освіти, батьківство / опікунство

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
  • В1. Інклюзивна компетентність

Обмін досвідом в Telegram-спільноті  ОБУ.РЕГІОНАЛЬНИЙ ФОРУМ; створення професійної спільноти

  1. Підсумки (не)конкурсу творчості  «Світ знань без бар’єрів: рівний — рівному»  12-27 травня 2025 року
  2. Небажана поведінка. Що треба знати фахівцям і фахівчиням та батьківству
  3. Проєкт «Покращення інклюзивної освіти для дітей з інвалідністю у Дніпропетровській та Запорізькій областях»
  4. Емоційно-поведінкова регуляція дитини з ООП
  5. Інтерактивна освітня виставка “Mental Trek”
  6. Психолого-мистецький напрямок

Розуміють виклики та можливості інклюзивної освіти в сучасному освітньому просторі. Використовують та поширюють успішні практики та інноваційні підходи до впровадження інклюзії. Використовують партнерські зв'язки та досвід між учасниками і учасницями у своїх закладах освіти.

Форум відбудеться 11 червня 2025 року з 9:45 до 16:00. Про точне місце проведення буде повідомлено зареєстрованим учасникам і учасницям