Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Національний EdCamp для радості «Тримай п’ять, освіто!»

Ознайомлення з різними науковими поглядами на поняття радості і щастя. Формування цілісного уявлення та сприйняття радості у повсякденному житті та професійній діяльності. Розвиток та удосконалення навичок, які впливатимуть на поліпшення якості освітнього процесу та ефективність його результату. Оволодіння теоретичними основами та практичними інструментами соціально-емоційного та етичного навчання. Удосконалення загальних і предметних компетентностей, які сприятимуть більш ефективній комунікації, взаємодії та співпраці між учасниками освітнього процесу. Розвиток креативного і критичного мислення; навичок фасилітації; уміння дослухатися до тілесних відчуттів; використання правил емоційної гігієни і навичок стійкості; організації партнерської взаємодії та розв’язання конфліктів. Занурення до ідей доброти, самоусвідомлення, співпереживання, залученості до громади, з усвідомленням рівних прав і можливостей, закладених в Концепції Нової української школи.

Національний EdCamp для радості «Тримай п’ять, освіто!»

Developers / Program Developments:

ГО «ЕдКемп Україна»

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • Other: соціальна і здоров’язбережувальна компетентність

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Дошкільна освіта
  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Other: Менеджмент в освіті

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
  • В2.3. Здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

EdCamp Joy – унікальна онлайн-подія, що покликана надати підтримку всім, хто в наш мінливий час, сповнений змін та невизначеності, втрачає радість у житті і має потребу у відновленні та поверненні радості в своє життя попри все.

Ми пропонуємо разом пройти разом 4 прості кроки до радості:
Крок 1. ТВОРИМО ДОБРО
Крок 2. ДЯКУЄМО
Крок 3. ЗМІНЮЄМО ПЕРСПЕКТИВУ
Крок 4. ОБ’ЄДНУЄМОСЯ

Упродовж 10 днів для радості:
- цікаві зустрічі з іноземним й національним експертним колом;
- СЕЕН-практики;
- майстерки з EdCamp-інструментами;
- практичні сесії від викладацького складу EdCamp-Академії;
- консультаційне COVID-вікно;
- фільми, які можна побачити тільки тут;
- спеціальні звернення від таємних гостів події;
- телеграм-канал Інфодошка (інформування і нагадування);
- телаграм-групи для спілкування та енергообміну в колах взаємопідтримки – практика радості в колах взаємопідтримки  з EdCamp-координаторами/-ками;
- крутезний квест сторінками новенького сайту EdCamp Ukraine;
- неймовірний Адвент-путівник радості;
- таємний Миколай і ... ще багато-багато передноворічних цікавинок.

Докладно про зміст програми та календарно-тематичний план підвищення кваліфікації за покликанням Перейти за покликанням .

Учасниці/-ки ознайомляться з різними науковими поглядами на поняття радості і щастя; сформують цілісне уявлення та сприйняття радості у повсякденному житті та професійній діяльності; розвинуть та удосконалять навички, необхідні для професійної діяльності, які впливатимуть на поліпшення якості освітнього процесу та ефективність його результату; оволодіють основами та практичними інструментами соціально-емоційного та етичного навчання, здоров'язбережувальними та здоров'явідновлювальними технологіями; удосконалять загальні і предметні компетентності, які сприятимуть більш ефективній комунікації, взаємодії та співпраці між учасниками освітнього процесу; навички креативного і критичного мислення; навички фасилітації; уміння дослухатися до тілесних відчуттів; використання правил емоційної гігієни і навичок стійкості; організації партнерської взаємодії та роз’язання конфліктів; зануряться до ідей доброти, самоусвідомлення, співпереживання, залученості до громади, з усвідомленням рівних прав і можливостей, закладених в Концепції Нової української школи. 

Для отримання сертифікату про підвищення кваліфікації усі особи, які завершили програму, повинні пройти сертифікацію у вигляді заповнення підсумкової онлайн-форми.

  • Комунікація між учасницьким та експертним колом здійснюється через Telegram-канали.

Програма реалізовуватиметься з 07 грудня до 18 грудня 2021 року і передбачає 10 навчальних днів  (42,75 год.), виконання самостійної роботи учасницями і учасниками програми у робочому зошиті “Адвент-путівнику” (15,25 год.), сертифікацію (2 год.).

07.12, вівторок:

  • ВІДКРИТТЯ. Прокладаємо маршрут радості в освіті
  • Джек ГРЕЙПС - письменник, актор, засновник і автор школи «Письменницького Методу» (Jack Grapes’ Method Writing), Наталія СКОРІКОВА - сертифікована викладачка Jack Grapes’ Method Writing

 

Чотири дні лекційних занять з вітчизняними та зарубіжними експертами і експертами:

08.12, середа:

Національне експертне коло: 

  • Лілія ГРИНЕВИЧ  - проректорка з науково-педагогічної та міжнародної діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка, міністерка освіти і науки України (2016-2019 рр.), кандидатка педагогічних наук;
  • Сергій КОЛЕБОШИН  - заступник голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій, співзасновник програми дистанційного навчання «Osvita-online».

Іноземне експертне коло: 

  • Андреас ШЛЯЙХЕР - засновник міжнародного дослідження PISA (узгоджується);
  • Шалва АМОНАШВІЛІ - педагог, кандидат педагогічних наук, автор книг, доктор психологічних наук (узгоджується).

10.12, п'ятниця:

Національне експертне коло: 

  • Лейла АЛІЄВА - андрагогиня, бізнес-тренерка, кучка;
  • Слава ФРОЛОВА - керівниця Фонду розвитку та підтримки молодого мистецтва України.

14.12, вівторок

Національне експертне коло: 

  • Ірина МАНОХА - дитяча і сімейна психологиня, супервізорка, авторка книг із дитячої та сімейної психології, експертка освітніх проектів;
  • Світлана РОЙЗ - дитяча і сімейна психологиня, супервізорка, авторка книг із дитячої та сімейної психології, експертка освітніх проектів (узгоджується).

Іноземне експертне коло: 

  • Елейн МІЛЛЕР-КАРАС - директорка Інституту травми (США), авторка, спікерка, розробниця практик СЕЕН;
  • Сюзан ЕНГЕЛЬ - вчена, дослідниця, старша викладачка психології та директорка і засновниця програми викладання в коледжі Вільямса.

16.12, четвер:

Національне експертне коло: 

  • Наталія МОСЕЙЧУК - українська журналістка, телеведуча, кураторка соціального проєкту «Право на освіту», кураторка Школи супергероїв, кураторка премії для вчителів Global Teacher Prize Ukraine українська журналістка, телеведуча, кураторка соціального проєкту «Право на освіту», кураторка Школи супергероїв, кураторка премії для вчителів Global Teacher Prize Ukraine;
  • Тарас ТОПОЛЯ - соліст популярного гурту «Антитіла», молодіжний посол UNICEF в Україні, співзасновник БФ «Вільні ЮА», волонтер.

Іноземне експертне коло: 

  • Естер ВОЙЧИЦЬКІ - журналістка, викладачка у каліфорнійській школі Пало-Альто, почесна консультантка в Google, авторка методики виховання Woj Way;
  • Деніел ҐОУЛМАН  - письменник, психолог, науковий журналіст; Річард ДЕВІДСОН - нейробіолог, психолог, професор психології та психіатрії у Вісконсинському університеті (узгоджується).

Чотири дні з практиками СЕЕН:

  • 08.12, середа та 14.12, вівторок: практики від Університету Еморі (узгоджується);
  • 10.12, п'ятниця та 16.12, четвер: практики Mindspot;

Чотири дні майстерок:

09.12, четвер:

  • Як дивитися на світ ширше із симуляційними іграми SIMschool / Письменницький метод;
  • Дорожня карта НУШ. Занурення, перша частина

11.12, субота:

  • Тематична онлайн-зустріч з представництвом Національного агентства з питань запобігання корупції.

15.12, середа:

  • Як робити світ добрішим, впроваджуючи недискримінацію та безбар’єрність.

17.12, п'ятниця:

  • Дорожня карта НУШ: занурення (частина 2)
  • Як гуртуватися в добрих справах завдяки перевіреним інструментам благодійності /  Письменницький метод (за окремими умовами).

Презентація курсів підвищення кваліфікації ЕдКемп-Академії на 2022 рік:

09.12 (четвер), 11.12 (субота), 15.12 (середа), 17.12 (п'ятниця)

 

Три дні  кінопоказів та дискусій:

11.12, субота:

15.12, середа:

18.12, субота:

  • Закритий показ фільму Перейти за покликанням , у якому лавреати Нобелівської премії Миру Далай-лама Тенцзін Г’яцо та архієпископ Десмонд Туту поділяться науково обґрунтованою мудрістю про те, як жити з радістю в неспокійні часи. Прем'єра в Україні. Обговорення фільму з лідерським колом EdCamp-спільнот Білорусі, Вірменії, Грузії, Молдови і України (Дуглас Абрамс)

 

Актуальний розклад програми буде розміщено за покликанням Перейти за покликанням

Програму у форматі *.pdf можна завантажити за покликанням Перейти за покликанням (буде доступно з 20.11.2021, у розкладі програми можливі зміни, слідкуйте за актуальністю).

Примітка. У графіку можливі зміни, про які учасницьке коло інформується додатково.