Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

STEM-STEAM-STREAM Camp: відпочиваємо навчаючись

Ознайомити вчителів та вчительок з методами планування діяльності STEM-STEAM-STREAM табору, створити практичні кейси для його проведення, сприяти популяризації та впровадженню STEM-STEAM-STREAM технологій в освітній процес учасницьким колом програми.

STEM-STEAM-STREAM Camp: відпочиваємо навчаючись

Subject of advanced training:

EdCamp-академія

Developers / Program Developments:

Трибко Олена Борисівна - учителька інформатики та математики опорного закладу «Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича Помічнянської міської ради Кіровоградської області», вчитель вищої категорії, учитель-методист. Інструкторка академії CISCO, координаторка філіалу ДівчатаSTEM, менторка - волонтерка Code Club України

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Керівник гуртка
  • Педагог-організатор

List of common competencies:

  • Екологічна компетентність
  • Компетентності у галузі природничих наук
  • Компетентності у галузі техніки і технологій
  • Культурна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Астрономія
  • Біологія
  • Географія
  • Екологія
  • Інформатика
  • Історія
  • Математика
  • Мистецтво
  • Основи здоров’я
  • Природничі науки
  • Технології
  • Фізика
  • Хімія

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів

п/п

ТемаЛекціїПрактичні заняттяСамостійна робота
І.Планування діяльності STEM-STEAM-STREAM табору
1.

Поняття STEM, STEAM, STREAM: спільне та відмінне.  Додатки та програми для планування

  • Вхідне опитування
  • Що таке STEM, STEAM, STREAM: визначення та відмінності
  • Від ідеї   до втілення: метод Діснея

Практична частина

  • Засоби та інструменти планування: інструменти управління часом, мобільні додатки (огляд програм та їх основні функції)
11 
2.

План-таймінг

  • Чому планування є основним інструментом time-menejement?
  • Що робити зі станом «не знаю , за що хапатися" або Як все встигнути?(особиста ефективність – це правильний розподіл часу:правило 6 «П», правило 10/90)
  • Матриця Ейзенхауера – оптимізація власного часу
  • Таймінг - для чого він потрібен?

Практична частина

  • Приклади план-таймінгу
  • Матриця підготовки
  • Складання план-таймінгу 
11 
3.

Модель планування “Квітучий лотос”

  • Як ретельно обміркувати проблему – і нічого не проґавити?
  • Методика "Квітучий лотос": основні етапи

Практична частина

  • Приклад
  • Розробка одного з напрямку  STEM-STEAM- STREAM - табору, використовуючи модель планування "Квітучий лотос"
  • Створення плану активностей STEM-STEAM- STREAM - табору, використовуючи модель планування "Квітучий лотос"
1,52 
 Разом3,54 
ІІ.Розробка плану проведення активності STEM-STEAM-STREAM табору
1.

Розробка плану проведення активності STEM-STEAM-STREAM табору

  • В якому напрямку іти?
  • Що враховувати при плануванні активностей?
  • Галочковий список або чек-лист

Практична частина

  • Приклади планування активностей для проведення STEM-STEAM-STREAM табору
  • Додаткові ресурси та засоби
  • Плануємо роботу STEM-STEAM-STREAM табору
12 
2. 

Розробка одного дня діяльності STEM-STEAM-STREAM табору

Практична частина

Самостійна робота (залікова)

  • Один день діяльності STEM-STEAM-STREAM табору
  • Вихідне опитування
 31,5
 Разом151,5
 Усього4,591,5

 

Учасниці/-ки 

Знають та розуміють

  • Особливості планування діяльності STEM-STEAM-STREAM табору
  • Етапи та методи планування STEM-STEAM-STREAM табору
  • Організація освітньої діяльності STEM-STEAM-STREAM табору в умовах розвитку інформаційного суспільства з використанням сучасних педагогічних та інформаційних технологій, що відповідають потребам часу.

Вміють

  • Розробляти план проведення активностей STEM-STEAM-STREAM табору
  • Організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах
  • Використовувати інноваційні та мобільні технології, онлайнові інструменти під час проведення STEM-STEAM-STREAM табору

 

Сертифікація відбувається наприкінці навчання і складається з:
1) сертифікаційного гугл-опитування (вихідного);
2) виконання практичного завдання - розробки плану проведення одного дня діяльності STEM-STEAM-STREAM табору.

За результатами гугл-опитування учасниці/-ки отримають зворотний зв’язок від розробниці програми.

У разі успішного виконання умов сертифікації учасниці і учасники програми отримають сертифікат про підвищення кваліфікації.
 

ДатаТемаВиди діяльностіТривалість етапівЗагальна тривалість
І. Планування діяльності STEM-STEAM-STREAM табору

09.02

17:00

1. Поняття STEM, STEAM, STREAM: спільне та відмінне.  Додатки та програми для планування

1. Вхідне опитування

2. Лекція з елементами тренінгу

3. Блок запитань та відповідей

4. Практичне заняття

0,1 години

1,0 години

 

0,2 години

 

0,7 години

2 години

11.02

17:00

2. План-таймінг

1. Лекція з елементами тренінгу

2. Блок запитань та відповідей

3. Практичне заняття

1,0 години

 

0,2 години

 

0,8 години

2 години

16.02

17:00

3. Модель планування “Квітучий лотос”

1. Лекція з елементами тренінгу

2. Блок запитань та відповідей

1,2 години

 

0,2 години

3,5 години

18.02

17:00

1. Блок запитань та відповідей

2. Практичне заняття

0,2 години

 

1,9 години

ІІ. Розробка плану проведення активності STEM-STEAM-STREAM табору

23.02

17:00

1. Розробка плану проведення активності STEM-STEAM-STREAM табору

1. Лекція з елементами тренінгу

2. Блок запитань та відповідей

1,0 години

 

0,2 години

3 години

25.02

17:00

1. Блок запитань та відповідей

2. Практичне заняття

0,2 години

 

1,6 години

02.03

17:00

2. Розробка одного дня діяльності STEM-STEAM-STREAM табору

 

1. Практичне заняття «Використання платформи Перейти за покликанням для створення аудіогіда та квестів»

2. Блок запитань та відповідей

1,3 години

 

 

 

 

0,2 години

3 години

04.03

17:00

1. Блок запитань та відповідей

2. Практичне заняття

0,2 години

 

1,3 години

ІІІ. Сертифікація
До 12.03

Самостійна робота (залікова)

Вихідне опитування

 

1,4 години

0,1 години

1,5 години