Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

«Як здивувати покоління Z: особливості створення та використання онлайн-сервісів в освітньому процесі»

Мета: розвиток інформаційно-цифрових та фахових компетентностей освітян.

«Як здивувати покоління Z: особливості створення та використання онлайн-сервісів в освітньому процесі»

Developers / Program Developments:

Освітній центр "Школа успіху" (Тетяна Бутурулим)

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Заступник керівника
  • Керівник
  • Практичний психолог

List of common competencies:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Створення відеоуроків

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя

Індивідуальні консультації (за потребою) в телеграмі.

15 годин:

  • 5 відеоуроків (5 год);
  • 5 практичних онлайн-занять (5 год);
  • самостійна робота - виконання 5 домашніх завдань (3 год);
  • індивідуальні консультації за запитом учасників курсу (1 год);
  • підготовка до заліку, контрольне тестування (1 год)

ПРОГРАМА ЗАНЯТЬ:

Перейти за покликанням

 

 

Очікувані результати: слухачі та слухачки курсу підвищать рівень цифрової грамотності, зокрема навчаться користуватися 13 онлайн-сервісами; сформують уміння створювати квести, комікси, інтерактивне відео, онлайн-опитування; усвідомлять важливість використання інноваційних прийомів у роботі зі школярами / студентами.                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

  • 5 відеоуроків;
  • 5 воркшопів;
  • 5 домашніх завдань;
  • консультації;
  • кормунікація в телеграмі;
  • контрольне тестування.       

Постійно.

 Навички створення та використання онлайн-сервісів у роботі вчителя / викладача.