Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Дисграфія. Усунення та профілактика дисграфічних помилок на письмі

Ознайомитись з науково-теоретичними основами порушень письма у дітей молодшого шкільного віку; удосконалити знання, вміння та навички виявляти причини труднощів порушення письма; розібрати види помилок в письмових роботах та аналіз проявів дисграфії; вибір ефективної корекційної програми для подолання труднощів.

Дисграфія. Усунення та профілактика дисграфічних помилок на письмі

Developers / Program Developments:

Громадська організації «Освіта без умов»

Main train directions:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Логопед
  • Other: Дефектолог; Вчитель початкових класів; Вчитель середньої та старшої школи; Вчитель-предметник

List of common competencies:

  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інноваційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Основи андрагогіки
  • Прогностична компетентність
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Математика
  • Математика (Геометрія)
  • Початкова школа
  • Українська мова

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • Б1. Психологічна компетентність
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Учасникам надаються матеріали вебінару;
  • Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
  • Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
  • Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
  • Вступ
  • Науково-теоретичні основи порушень письма у дітей молодшого шкільного віку
  • Причини та механізми виникнення порушення письма у дітей молодшого шкільного віку
  • Аналіз помилок здобувачів освіти на письмі та діагностування виду помилок
  • Напрями, завдання, зміст та організація корекційно-розвивального навчання з подолання дисграфічних порушень у молодших школярів

Учасник / учасниця

  • обгрунтовувати свою діяльність за допомогою науково-теоретичних основ;
  • може виявляти труднощі порушення письма;
  • знає види помилок в письмових роботах;
  • робить аналіз проявів дисграфії;
  • обирає ефективні корекційні програми для подолання труднощів.
  • Учаснику/учасниці необхідно здійснити організаційний внесок за реквізитами, які будуть надіслані на особисту електронну адресу (вартість освітньої послуги - 120 грн.)
  • Можливість переглянути вебінар на платформі YouTube (пряма трансляція - 05.02.22 р., в записі - постійно), за посиланням, яке надійде на особисту електронну адресу
  • Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію за результатами навчання, яка надійде разом з інформаційним листом на особисту електронну адресу.
  • 05.02.2022 р. 18.00 - пряма трансляція на платформі YouTube
  • з 06.02.2022 - постійно в записі