Помічай, упізнавай, поводься безпечно: підвищення обізнаності про ризики вибухонебезпечних предметів
Мета програми - підвищити поінформованість авдиторії щодо базових типів вибухонебезпечних предметів; ознайомити з правилами поведінки на територіях, що потенційно забруднені вибухонебезпечними предметами; надати методичні основи навчання дітей безпечній поведінці на зазначених територіях.
Subject of advanced training:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Developers / Program Developments:
Юлія Чикольба - експертка з питань протимінної діяльності, співавторка програм навчання ризикам вибухонебезпечних предметів у співпраці із низкою міжнародних гумінітарних організацій та агенцій ООН в Іраку, Афганістані, Сирії та Україні, випускниця програми Департаменту військових студій Королівського Коледжу ЛондонаMain train directions:
- Other: формування культури безпечної поведінки у воєнний та повоєнний час на територіях, потенційно забруднених вибухонебезпечними предметами
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Екологічна компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: формування культури безпечної поведінки
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
- В2.3. Здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
Програма програма розроблена згідно з міжнародним стандартом IMAS 12.10 і адаптована для контексту України у 2022 році, складається з двох модулів по 90 хвилин кожний.
Перший модуль – базовий інструктаж про ризики, пов’язані з вибухонебезпечними предметами і моделі безпечної поведінки для дорослих.
Другий модуль розрахований на освітян, які працюють з дітьми й учнівством різного віку, та надає базові інструменти і підходи до навчання дітей безпечній поведінці на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни.
Модуль І. Навчання ризикам пов'язаним з вибухонебезпечними залишками війни
- Вступ: Україна і вибухонебезпечні предмети.
- Будьте уважними – упізнайте небезпеку!
- Знайте, де ховається небезпека, – не наближайся!
- Боєприпаси і наслідки
- Не чіпайте, не торкайтеся – може вибухнути будь-якої миті! (квіз про поширені міфи)
- Не допомагайте ворогу вбити себе – довірте справу професіоналам!
- Рухайтеся на авто безпечно!
- Повертаєтеся додому? Тільки коли сапери перевірять!
- Важливо проходити інформування регулярно, адже зі зміною контексту деталі інформації можуть змінитися.
- Підсумки і основні настанови.
Модуль ІІ. Рекомендації для роботи з дітьми й учнівством з безпечної поведінки на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни
- Чому люди обирають ризиковану поведінку?
- Як говорити про безпечну поведінку?
- Що треба робити коли ви говорите про мінну небезпеку?
- Чому важливо враховувати вік і стать при розмовах?
- Мотивація небезпечної поведінки: установки
- Можливі повідомлення відповідно до віку
- Методи та матеріали: золоті правила
- Зразки матеріалів і як запитати про допомогу
- Головні висновки.
Застереження:
- програма не є придатною для підготовки саперів, не навчає розмінуванню і слухачі/-ки ні в якому разі не є експертами з теми протимінної діяльності,
- програма розроблена для дорослої авдиторії і матеріали лекції не придатні для уроків з дітьми (для занять із дітьми й учнівством спеціально розроблено другий модуль програми).
Слухачі ознайомляться із базовими типами мін та вибухонебезпечних предметів, алгоритмами і правилами безпечної поведінки цивільного населення на територіях, що постраждали від збройного конфлікту та потенційно забруднених вибухонебезпечними предметами; опанують методичні основи навчання дітей безпечній поведінці на зазначених територіях.
Щоб отримати сертифікат про підвищення кваліфікації педагогічних працівників необхідно заповнити форму зворотного зв’язку та виконати тестове завдання, яке вона містить:
Важливо! У формі зворотного звʼязку вказати електронну адресу, з якої Ви зареєструвалися на платформі EdWay і яка вказана у Вашому кабінеті професійного зростання.
Після того, як Ви заповните форму зворотного зв’язку, ми її перевіримо та у разі, якщо Ви надали понад 75 % правильних відповідей, протягом двох тижнів згенеруємо для Вас сертифікат про підвищення кваліфікації.
Про те, як отримати документ про підвищення кваліфікації можете дізнатися у Довідковому центрі EdWay за покликанням:
Вебінари у запису Ви знайдете за цими покликаннями:
модуль 1 від 26.04.2022 – Перейти за покликанням ,
модуль 2 від 15.05.2022 – Перейти за покликанням .