Укр

Помічай, упізнавай, поводься безпечно: підвищення обізнаності про ризики вибухонебезпечних предметів

Attractiveness:

Мета програми - підвищити поінформованість авдиторії щодо базових типів вибухонебезпечних предметів; ознайомити з правилами поведінки на територіях, що потенційно забруднені вибухонебезпечними предметами; надати методичні основи навчання дітей безпечній поведінці на зазначених територіях.

Subscribe
Помічай, упізнавай, поводься безпечно: підвищення обізнаності про ризики вибухонебезпечних предметів
Developers / Program Developments: Юлія Чикольба - експертка з питань протимінної діяльності, співавторка програм навчання ризикам вибухонебезпечних предметів у співпраці із низкою міжнародних гумінітарних організацій та агенцій ООН в Іраку, Афганістані, Сирії та Україні, випускниця програми Департаменту військових студій Королівського Коледжу Лондона
Person (s) executing the program:
Main train directions:
  • Other: формування культури безпечної поведінки у воєнний та повоєнний час на територіях, потенційно забруднених вибухонебезпечними предметами
Qualification form:
  • онлайн-навчання
Qualification types:
  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
  • Усі
List of common competencies:
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
  • Екологічна компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
List of professional competencies:
  • Other: формування культури безпечної поведінки
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
  • В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
  • В2.3. Здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності

Програма програма розроблена згідно з міжнародним стандартом IMAS 12.10 і адаптована для контексту України у 2022 році, складається з двох модулів по 90 хвилин кожний. 

Перший модуль – базовий інструктаж про ризики, пов’язані з вибухонебезпечними предметами і моделі безпечної поведінки для дорослих.

Другий модуль розрахований на освітян, які працюють з дітьми й учнівством різного віку, та надає базові інструменти і підходи до навчання дітей безпечній поведінці на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни. 

Модуль І. Навчання ризикам пов'язаним з вибухонебезпечними залишками війни

  1. Вступ: Україна і вибухонебезпечні предмети.
  2. Будьте уважними – упізнайте небезпеку!
  3. Знайте, де ховається небезпека, – не наближайся!
  4. Боєприпаси і наслідки
  5. Не чіпайте, не торкайтеся – може вибухнути будь-якої миті! (квіз про поширені міфи)
  6. Не допомагайте ворогу вбити себе – довірте справу професіоналам!
  7. Рухайтеся на авто безпечно!
  8. Повертаєтеся додому? Тільки коли сапери перевірять!
  9. Важливо проходити інформування регулярно, адже зі зміною контексту деталі інформації можуть змінитися.
  10. Підсумки і основні настанови.

Модуль ІІ. Рекомендації для роботи з дітьми й учнівством                     з безпечної поведінки на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни 

  1. Чому люди обирають ризиковану поведінку?
  2. Як говорити про безпечну поведінку?
  3. Що треба робити коли ви говорите про мінну небезпеку?
  4. Чому важливо враховувати вік і стать при розмовах?
  5. Мотивація небезпечної поведінки: установки
  6. Можливі повідомлення відповідно до віку
  7. Методи та матеріали: золоті правила
  8. Зразки матеріалів і як запитати про допомогу
  9. Головні висновки.

Застереження: 

  • програма не є придатною для підготовки саперів, не навчає розмінуванню і слухачі/-ки ні в якому разі не є експертами з теми протимінної діяльності,
  • програма розроблена для дорослої авдиторії і матеріали лекції не придатні для уроків з дітьми (для занять із дітьми й учнівством спеціально розроблено другий модуль програми).

Слухачі ознайомляться із базовими типами мін та вибухонебезпечних предметів, алгоритмами і правилами безпечної поведінки цивільного населення на територіях, що постраждали від збройного конфлікту та потенційно забруднених вибухонебезпечними предметами; опанують методичні основи навчання дітей безпечній поведінці на зазначених територіях.



 

Щоб отримати сертифікат про підвищення кваліфікації педагогічних працівників необхідно заповнити форму зворотного зв’язку та виконати тестове завдання, яке вона містить:

Перейти за покликанням  

Важливо! У формі зворотного звʼязку вказати електронну адресу, з якої Ви зареєструвалися на платформі EdWay і яка вказана у Вашому кабінеті професійного зростання.

Після того, як Ви заповните форму зворотного зв’язку, ми її перевіримо та у разі, якщо Ви надали понад 75 % правильних відповідей, протягом двох тижнів згенеруємо для Вас сертифікат про підвищення кваліфікації.

Про те, як отримати документ про підвищення кваліфікації можете дізнатися у Довідковому центрі EdWay за покликанням: 

Перейти за покликанням

Вебінари у запису Ви знайдете за цими покликаннями:

модуль 1 від 26.04.2022 – Перейти за покликанням ,

модуль 2 від 15.05.2022 – Перейти за покликанням .