Cучасний урок як умова ефективної та якісної освіти
Надати учасникам курсу докладні роз’яснення, рекомендації щодо побудови сучасного уроку як основної форми компетентнісного навчання
Subject of advanced training:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіDevelopers / Program Developments:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Вільне володіння державною мовою
- Емоційно-етична компетентність
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Біологія і екологія
- Географія
- Зарубіжна література
- Іноземна мова (англійська)
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Початкова школа
- Трудове навчання
- Українська література
- Українська мова
- Фізика і астрономія
- Хімія
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А2. Предметно-методична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Г1. Прогностична компетентність
Учасники отримають презентацію
Модуль 1. Теоретичний.
- Огляд змін у сучасній освіті.
- Компетентнісний аспект сучасного уроку.
- Організаційний аспект сучасного уроку.
- Структурний аспект сучасного уроку.
- Змістовий аспект сучасного уроку.
- Методичний аспект сучасного уроку.
- Оцінювальний аспект сучасного уроку.
- Психологічний аспект сучасного уроку.
- Санітарно-гігієнічний аспект сучасного уроку.
- Аналітичний аспект сучасного уроку.
Модуль 2. Практичний
- Активізація діяльності учасників практикуму (мозковий штурм, етап цілепокладання).
- Перегляд та аналіз фрагментів уроків.
- Робота в групах за формами спостереження.
- Оцінювання.
- Рефлексія. Підбиття підсумків. Отримання зворотнього зв’язку.
Сформовано/удосконалено вміння щодо:
- здобуття нових знань, необхідних для вирішення поставленої педагогічної мети і завдань;
- використання нових форм, засобів, методів у педагогічній діяльності;
- застосування різноманітних способів індивідуальної, парної, групової, колективної діяльності в освітньому процесі;
- критичного оцінювання результатів власної професійної діяльності.
Усвідомлено потребу щодо:
- необхідності фахового зростання педагогів для успішного здійснення сучасного освітнього процесу;
- забезпечення стійкої пізнавальної мотивації учасників освітнього процесу;
- упровадження партнерських засад освітнього процесу;
- поєднання теорії та практики.