STEAM-освіта та впровадження інноваційних технологій
Підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які забезпечують навчання здобувачів освіти використовуючи інноваційні технології; удосконалити знання щодо інтегрування навчальних предмети засобами STEAM-технологій; донести актуальність упровадження STEAM-технологій в ЗЗСО та способи організації роботи.
Subject of advanced training:
Громадська організація «Освіта без умов»Developers / Program Developments:
Громадська організації «Освіта без умов»Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Лідерська компетентність
- Математична компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: педагогічні працівники ЗЗСО та ЗВО
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
Тематичний напрямок «STEAM-освіти та впровадження інноваційних технологій» триденного Міжнародного освітнього фестивалю «EdFast 2022. Освіта без кордонів» - 10 годин (вебінари та сесії запитань-відповідей - 8 годин, самостійна робота - 1 година, сертифікація - 1 година) у запису
Учасник/учасниця:
- підвищив/підвищила методичний та практичний рівні професійної компетентностей щодо забезпечення навчання здобувачів освіти використовуючи інноваційні технології;
- може інтегрувати навчальні предмети засобами STEAM-технологій;
- упроваджує STEAM-технологій в ЗЗСО та способи організації роботи.
- Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
- Зійснити сертифікаційний внесок у розмірі 150 грн. реквізитами, які надійбуть після реєстрації;
- Реалізується навчання в дистанційні формі у запису;
- Посилання на запис та форма сертифікації надійдуть після виконання п.1 та п.2;
- За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 10 годин (0,33 кредитів) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».
- Кейс з матеріалами надійде на персональну електронну адресу.
№ | Назва теми | Вид | Кількість годин | Виконавець |
1 | Відкриття | |||
2 | «Як швидко знайти ідею для STEAM-проєкту» | Вебінар | 1 | В. Косик |
3 | «Інноваційні рішення у формуванні іншомовної компетентності» | Вебінар | 1 | Н. Кондрашова |
4 | «Медіаінформаційна грамотність у закладі освіти: як і для чого?» | Вебінар | 1 | С. Богдзієвич |
5 | «STEM i STEAM освіта на уроках математичної освітньої галузі» | Вебінар | 1 | М. Ефременко |
6 | «Робототехніка як один з напрямів сучасної STEM-освіти» | Вебінар | 1 | М. Нестеренко |
7 | «Мистецтво в освіті STEAM» | Вебінар | 1 | В. Станецька |
8 | «Особистий бренд/стиль вчителя. Як бути впізнаваним за першим слайдом» | Вебінар | 1 | О. Думишинець |
9 | «Освітні рішення LEGO Education як інструмент впровадження програми Нової Української Школи» | Вебінар | 0,5 | Ю. Дінчева |
10 | «Виставка «Stem is Fem»» | Вебінар | 0,5 | Є. Коренко |
11 | Ознайомлення з додатковими матеріалами | Самостійна робота | 1 | |
12 | Сертифікація | Заповнення форми зворотнього зв'язку | 1 | |
Всього | 10 |