Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

STEAM-освіта та впровадження інноваційних технологій

Підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які забезпечують навчання здобувачів освіти використовуючи інноваційні технології; удосконалити знання щодо інтегрування навчальних предмети засобами STEAM-технологій; донести актуальність упровадження STEAM-технологій в ЗЗСО та способи організації роботи.

STEAM-освіта та впровадження інноваційних технологій

Developers / Program Developments:

Громадська організації «Освіта без умов»

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Лідерська компетентність
  • Математична компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Проєктувальна компетентність
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: педагогічні працівники ЗЗСО та ЗВО

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • В3. Проєктувальна компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
  • Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
  • Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
  • Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
  • Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»

Тематичний напрямок «STEAM-освіти та впровадження інноваційних технологій» триденного Міжнародного освітнього фестивалю «EdFast 2022. Освіта без кордонів» - 10 годин (вебінари та сесії запитань-відповідей - 8 годин, самостійна  робота - 1 година, сертифікація - 1 година) у запису

Учасник/учасниця:

  • підвищив/підвищила методичний та практичний рівні професійної компетентностей щодо забезпечення навчання здобувачів освіти використовуючи інноваційні технології;
  • може інтегрувати навчальні предмети засобами STEAM-технологій;
  • упроваджує STEAM-технологій в ЗЗСО та способи організації роботи.
  1. Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
  2. Зійснити сертифікаційний внесок у розмірі 150 грн. реквізитами, які надійбуть після реєстрації;
  3. Реалізується навчання в дистанційні формі у запису;
  4. Посилання на запис та форма сертифікації надійдуть після виконання п.1 та п.2;
  5. За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 10 годин (0,33 кредитів) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».
  6. Кейс з матеріалами надійде на персональну електронну адресу.
Назва темиВидКількість годинВиконавець
1Відкриття   
2«Як швидко знайти ідею для STEAM-проєкту»Вебінар1В. Косик
3«Інноваційні рішення у формуванні іншомовної компетентності»Вебінар1Н. Кондрашова
4«Медіаінформаційна грамотність у закладі освіти: як і для чого?»Вебінар1С. Богдзієвич
5«STEM i STEAM освіта на уроках математичної освітньої галузі»Вебінар1М. Ефременко
6«Робототехніка як один з напрямів сучасної STEM-освіти»Вебінар1М. Нестеренко
7«Мистецтво в освіті STEAM»Вебінар1В. Станецька
8«Особистий бренд/стиль вчителя. Як бути впізнаваним за першим слайдом»Вебінар1О. Думишинець
9«Освітні рішення LEGO Education як інструмент впровадження програми Нової Української Школи»Вебінар0,5Ю. Дінчева
10«Виставка «Stem is Fem»»Вебінар0,5Є. Коренко
11Ознайомлення з додатковими матеріалами Самостійна робота1 
12СертифікаціяЗаповнення форми зворотнього зв'язку1 
  Всього10