Інструменти візуального контенту для підвищення якості освітнього процесу в НУШ: Canva
Ознайомити вчителів та вчительок з можливостями платформи графічного дизайну Canva та її переваг використання в освітньому процесі НУШ, опанувати практичні кейси створення візуального контенту для уроків, сприяти розвитку цифрової компетентності вчительства в умовах онлайн-навчання для підвищення інтересу та мотивації учнівства до навчання.
Subject of advanced training:
EdCamp-академіяDevelopers / Program Developments:
Трибко Олена Борисівна - учителька інформатики та математики опорного закладу «Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича Помічнянської міської ради Кіровоградської області», вчитель вищої категорії, учитель-методист. Інструкторка академії CISCO, координаторка філіалу ДівчатаSTEM, менторка - волонтерка Code Club УкраїниMain train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Екологічна компетентність
- Компетентності у галузі природничих наук
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Культурна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Усі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
№ п/п | Тема | Вид діяльності | Кількість занять (40 хв.) |
1. | Огляд платформи графічного дизайнуCanva. Структура навчального контенту (презентації, інфографіка та інтелектуальні карти, відеоконтент для уроків і соцмереж). Дизайн для навчального контенту. | Лекція з елементами тренінгу | 1 |
2. | Базові функції: готові шаблони, зміна шаблону, налаштування розміру дизайну. Створення спільного проєкту для досліджень, збереження й надання спільного доступу. Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового. | Практична робота | 1 |
3. | Мультимедійна презентація на платформі Canva: альтернатива презентації PowerPoint, відео-презентація, мобільна презентація. | Лекція з елементами тренінгу | 1 |
4. | Робота з графічними зображеннями. Інфографіка та інтелектуальні карти на уроках в НУШ з використанням Canva. Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового через графічне представлення текстової інформації. | Практична робота | 1 |
5. | Створення унікального контенту, обкладинок, анімацій для соцмереж. Своєчасні та презентабельні публікації. | Лекція з елементами тренінгу | 1 |
6. | Трансформація та переформатування готових проєктів та їх удосконалення. Кейси для розвитку інформаційної та цифрової культури в учнівства. | Практична робота | 1 |
Разом | 6 |
Учасниці/-ки будуть
знати й розуміти:
- особливості використання платформи графічного дизайну Canva для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового;
- принципи та алгоритм розробки структура навчального контенту (презентації, інфографіка та інтелектуальні карти, відеоконтент для уроків і соцмереж);
- базові функції графічного дизайну з використанням Canva;
уміти:
- розробляти дизайн для навчального контенту;
- створювати спільний проєкт для досліджень; різновиди мультимедійних презентацій на платформі Canva;
- використовувати власно створену інфографіку та інтелектуальні карти на уроках в НУШ;
- трансформувати та переформатовувати готові проєкти та удосконалювати їх;
- розвивати інформаційну та цифрову культуру в учнівства;
- створювати унікальний контент, обкладинки, анімації для соцмереж.
У зв'язку з практичним спрямуванням програми підвищення кваліфікації кількість учасників/-иць обмежена. На навчання зараховуються 90 осіб, які першими подали заявки. Особам, які не потрапляють до групи у цей набір, буде запропоновано взяти участь у наступному наборі на програму, коли він буде оголошений, поза конкурсом.
Після підтвердження поданої заявки учасники/учасниці програми підвищення кваліфікації отримують інформаційний лист-запрошення, в якому викладена вся необхідна інформація про перебіг навчання.
Навчання за програмою завершується сертифікацією.
Для сертифікації учасникам/-ицям пропонується об’єднатися через телеграм-групу в п’ятірки, домовитися про тему проєктної діяльності, виконати її покроково. Списки утворених груп публікуються в телеграм-групі. Створюються домовленості про дизайн та вибір сторінки для розробки.
Після завершення навчання сертифікаційні роботи приймаються впродовж 5 календарних днів - до 29.09.2022.
Для того, щоб подати на перевірку сертифікаційну роботу учасники/-иці заповнюють форму зворотного зв'язку, зазначають склад авторського колективу, а також надають покликання на виконану сертифікаційну роботу.
За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації, учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 14.10.2022.
Для комунікації з викладацьким складом створюється телеграм-група, покликання на вступ до якої зазначається в інформаційному листі-запрошенні.
Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.
Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.
№ п/п | Тема | Дата час |
1. | Огляд платформи графічного дизайнуCanva. Структура навчального контенту (презентації, інфографіка та інтелектуальні карти, відеоконтент для уроків і соцмереж). Дизайн для навчального контенту. | 20.09 18.00-18.40 |
2. | Базові функції: готові шаблони, зміна шаблону, налаштування розміру дизайну. Створення спільного проєкту для досліджень, збереження й надання спільного доступу. Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового. | 20.09 18.50-19.30 |
3. | Мультимедійна презентація на платформі Canva: альтернатива презентації PowerPoint, відео-презентація, мобільна презентація. | 22.09 18.00-18.40 |
4. | Робота з графічними зображеннями. Інфографіка та інтелектуальні карти на уроках в НУШ з використанням Canva. Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового через графічне предствалення текстової інформації. | 22.09 18.50-19.30 |
5. | Створення унікального контенту, обкладинок, анімацій для соцмереж. Своєчасні та презентабельні публікації. | 24.09 18.00-18.40 |
6. | Трансформація та переформатування готових проєктів та їх удосконалення. Кейси для розвитку інформаційної та цифрової культури в учнівства. | 24.09 18.50-19.30 |
Разом | 6 |