Укр

Інструменти візуального контенту для підвищення якості освітнього процесу в НУШ: Canva

Attractiveness:

star icon

Ознайомити вчителів та вчительок з можливостями платформи графічного дизайну Canva та її переваг використання в освітньому процесі НУШ, опанувати практичні кейси створення візуального контенту для уроків, сприяти розвитку цифрової компетентності вчительства в умовах онлайн-навчання для підвищення інтересу та мотивації учнівства до навчання.

Subscribe
Інструменти візуального контенту для підвищення якості освітнього процесу в НУШ: Canva
Subject of advanced training: EdCamp-академія
Developers / Program Developments: Трибко Олена Борисівна - учителька інформатики та математики опорного закладу «Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича Помічнянської міської ради Кіровоградської області», вчитель вищої категорії, учитель-методист. Інструкторка академії CISCO, координаторка філіалу ДівчатаSTEM, менторка - волонтерка Code Club України
Person (s) executing the program:
Main train directions:
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
  • онлайн-навчання
Qualification types:
  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
  • Усі
List of common competencies:
  • Екологічна компетентність
  • Компетентності у галузі природничих наук
  • Компетентності у галузі техніки і технологій
  • Культурна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
  • Other: Усі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів

п/п

ТемаВид діяльності

Кількість занять 

(40 хв.)

1.

Огляд платформи графічного дизайнуCanva. 

Структура навчального контенту (презентації, інфографіка та інтелектуальні карти, відеоконтент для уроків і соцмереж). 

Дизайн для навчального контенту.

Лекція з елементами тренінгу1
2.

Базові функції: готові шаблони, зміна шаблону, налаштування розміру дизайну. 

Створення спільного проєкту для досліджень, збереження й надання спільного доступу.

Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового.

Практична робота1
3.Мультимедійна презентація на платформі Canva: альтернатива презентації PowerPoint, відео-презентація, мобільна презентація.Лекція з елементами тренінгу1
4.

Робота з графічними зображеннями. 

Інфографіка та інтелектуальні карти на уроках в НУШ з використанням Canva.

Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового через графічне представлення текстової інформації.

Практична робота1
5.Створення унікального контенту, обкладинок, анімацій для соцмереж. Своєчасні та презентабельні публікації.Лекція з елементами тренінгу1
6.Трансформація та переформатування готових проєктів та їх удосконалення. Кейси для розвитку інформаційної та цифрової культури в учнівства.Практична робота1
 Разом 6

 

Учасниці/-ки будуть

знати й розуміти:

  • особливості використання платформи графічного дизайну Canva для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового;
  • принципи та алгоритм розробки структура навчального контенту (презентації, інфографіка та інтелектуальні карти, відеоконтент для уроків і соцмереж);
  • базові функції графічного дизайну з використанням Canva;

уміти:

  • розробляти дизайн для навчального контенту;
  • створювати спільний проєкт для досліджень; різновиди мультимедійних презентацій на платформі Canva;
  • використовувати власно створену інфографіку та інтелектуальні карти на уроках в НУШ;
  • трансформувати та переформатовувати готові проєкти та удосконалювати їх;
  • розвивати інформаційну та цифрову культуру в учнівства;
  • створювати унікальний контент, обкладинки, анімації для соцмереж.

 

У зв'язку з практичним спрямуванням програми підвищення кваліфікації кількість учасників/-иць обмежена. На навчання зараховуються 90 осіб, які першими подали заявки. Особам, які не потрапляють до групи у цей набір, буде запропоновано взяти участь у наступному наборі на програму, коли він буде оголошений, поза конкурсом.

Після підтвердження поданої заявки учасники/учасниці програми підвищення кваліфікації отримують інформаційний лист-запрошення, в якому викладена вся необхідна інформація про перебіг навчання.

Навчання за програмою завершується сертифікацією.

Для сертифікації учасникам/-ицям пропонується об’єднатися через телеграм-групу в п’ятірки, домовитися про тему проєктної діяльності, виконати її покроково. Списки утворених груп публікуються в телеграм-групі. Створюються домовленості про дизайн та вибір сторінки для розробки.

Після завершення навчання сертифікаційні роботи приймаються впродовж 5 календарних днів - до 29.09.2022.

Для того, щоб подати на перевірку сертифікаційну роботу учасники/-иці заповнюють форму зворотного зв'язку, зазначають склад авторського колективу, а також надають покликання на виконану сертифікаційну роботу.

За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації, учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 14.10.2022.

Для комунікації з викладацьким складом створюється телеграм-група, покликання на вступ до якої зазначається в інформаційному листі-запрошенні. 

Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.

Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.

п/п

Тема

Дата

час

1.

Огляд платформи графічного дизайнуCanva. 

Структура навчального контенту (презентації, інфографіка та інтелектуальні карти, відеоконтент для уроків і соцмереж). 

Дизайн для навчального контенту.

20.09 

18.00-18.40

2.

Базові функції: готові шаблони, зміна шаблону, налаштування розміру дизайну. 

Створення спільного проєкту для досліджень, збереження й надання спільного доступу. 

Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового.

20.09 

18.50-19.30

3.Мультимедійна презентація на платформі Canva: альтернатива презентації PowerPoint, відео-презентація, мобільна презентація. 

22.09 

18.00-18.40

4.

Робота з графічними зображеннями. 

Інфографіка та інтелектуальні карти на уроках в НУШ з використанням Canva. 

Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового через графічне предствалення текстової інформації.

22.09 

18.50-19.30

5.Створення унікального контенту, обкладинок, анімацій для соцмереж. Своєчасні та презентабельні публікації.

24.09 

18.00-18.40

6.Трансформація та переформатування готових проєктів та їх удосконалення. Кейси для розвитку інформаційної та цифрової культури в учнівства.

24.09 

18.50-19.30

 Разом6