Освітній інтенсив з медіаграмотності «Verify information»
Удосконалювати знання та вміння навчати медіаграмотності, розвивати критичне мислення в освітньому процесі, вміння аналізувати та використовувати інформацію; розуміти принципи та цінність фасилітації та цикл проведення заходів, знати конкретні методи фасилітації та розвивати вміння їх обирати, аналізувати проведені заходи; знати соціальні медіа їх роль та вплив, вміння аналізувати контент в соціальних мережах; знати принципи роботи візуального сторітелінгу; використовувати метод «Інтервізія» як спосіб покращення професійних навичок; знати види маніпуляцій та вміти їх розрізняти та не підпадати під вплив; ознайомитись з поняттям «Інфлуенсери» та їх вплив на суспільство.
Subject of advanced training:
Громадська організація «Освіта без умов»Developers / Program Developments:
Громадська організації «Освіта без умов»Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Лідерська компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Громадянська освіта
- Інформатика
- Позашкільна освіта
- Українська мова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1. Психологічна компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Найактивнішим учасникам практико-орієнтованого курсу «Освітній інтенсив з медіаграмотності «Verify information» надається БЕЗКОШТОВНО п'ять годин підвищення кваліфікації в ПЛАТНИХ програмах підвищення кваліфікації;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
- Вступ
- Основи медіаграмотності
- Принципи та методи фасілітації
- Соціальні медія та мій цифровий слід
- Інтервізія, як спосіб покращення професійних навичок
- Основи візуального сторітелінгу
- Маніпуляції: як не потрапляти і не продукувати?
- Бути інфлуенсором — маніпулювати чи надихати?
- Рефлексія
- Сертифікація
Учасник/учасниця:
- може застосовувати знання та вміння навчати медіаграмотності;
- розвиває критичне мислення в освітньому процесі та вміння аналізувати та використовувати інформацію;
- використовує принципи та цінність фасилітації та цикл проведення заходів, знає конкретні методи фасилітації та розвиває вміння їх обирати, аналізує проведені заходи;
- знає соціальні медіа їх роль та вплив, вміє аналізувати контент в соціальних мережах;
- знає принципи роботи візуального сторітелінгу;
- використовує метод «Інтервізія» як спосіб покращення професійних навичок;
- знає види маніпуляцій та вміє їх розрізняти та не підпадати під вплив;
- розуміє поняття «Інфлуенсери» та їх вплив на суспільство.
- Зустрічі проходять на платформі відеоконференцій Zoom, яку необхідно мати на стаціонарному комп'ютері або ноутбуці;
- Під час відеозустрічей заходити під васним прізвищем та ім'ям;
- Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію та брати участь у відеоконференціях не меньше 80%.
№ | Назва теми | Вид | Кількість годин | Виконавець |
1 | Вступ | Вебінар | 1 | Сомова А.А. |
2 | Основи медіаграмотності | Вебінар | 1 | |
3 | Принципи та методи фасілітації | Вебінар | 1 | |
4 | Соціальні медіа та мій цифровий слід | Вебінар | 1 | |
5 | Інтервізія, як спосіб покращення професійних навичок | Вебінар | 1 | |
6 | Основи візуального сторітелінгу | Вебінар | 1 | |
7 | Маніпуляції: як не потрапляти і не продукувати? | Вебінар | 1 | |
8 | Бути інфлуенсором — маніпулювати чи надихати? | Вебінар | 1 | |
9 | Практична робота | Створення публіцій | 2 | |
10 | Сертифікація | Заповнення форми зворотнього зв'язку | 2 |