Укр

(Не)безпека в час війни

удосконалення компетентностей педагогічних працівників щодо основ безпечної поведінки для учнів в час війни та як комунікувати про це з дітьми.

Subscribe
Subject of advanced training: #stop_sexтинг
Developers / Program Developments: #stop_sexтинг
Person (s) executing the program:
Main train directions:
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність
Qualification form:
  • дистанційна
Qualification types:
  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
  • Усі
List of common competencies:
  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
List of professional competencies:
  • Інформатика
  • Основи здоров’я
  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Технології
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність

 

  • перегляньте запис вебінару щодо проведення уроку “(Не)безпека в час війни” для учнів 1-11 класів на нашій сторінці facebook за посиланням:  Перейти за покликанням  
     
  • після перегляду вебінару заповніть коротку форму оцінки отриманих знань: Перейти за покликанням
     
  • перегляньте інформаційний блок до уроку, проведіть його з учнями та зробіть декілька фото проведеного уроку (без облич дітей)

- для 1-4 класу Перейти за покликанням  

- для 5-8 класу Перейти за покликанням  

- для 9-11 класу Перейти за покликанням  

  • заповніть звітну форму по уроку: Перейти за покликанням
     
  • впродовж місяця після отримання зворотної форми ми сформуємо електронний документ підвищення кваліфікації. Ви його отримаєте в особистому кабінеті на платформі ЕдВей в розділі “Завершено”
     
  • в разі виникнення питань пишіть нам на пошту: stopsexting.ua@gmail.com



 

 Слухачі знають:

  • про ризики, з якими зустрічаються учні в офлайн-просторі в час війни;
  • основні правила безпечної поведінки для учнів в час війни;
  • правила публікації інформації в інтернеті щодо будь-яких офлайн-ризиків;
  • як спілкуватися з дітьми про офлайн-ризики в час війни.

Ділимось інструкцією як зробити скріншот екрану під час проведення уроку в дистанційному форматі: Перейти за покликанням  


Зверніть, будь ласка, увагу, що уроки та форми зворотного зв'язку, які будуть проведені та заповнені з 22 грудня, будуть проаналізовані нашою командою з 11 січня. Сертифікати за ці уроки будуть надані протягом 2-4 тижнів січня.