Практичний курс "Цифрове середовище педагога. Сайт + YouTube"
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку - розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) формування професійних компетентностей галузевого спрямування, - опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти) - цифрова компетентність
Subject of advanced training:
ФОП Тріщук Інна ВолодимирівнаDevelopers / Program Developments:
ФОП Тріщук Інна ВолодимирівнаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вчитель
- Педагог-організатор
- Педагог професійного навчання
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Організаційна компетентність
- Професійні компетентності галузевого спрямування
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Інформатика
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
Навчання на платформі Readyto
Консультація тривалістю 30 хв
Опрацюєте 15 сервісів, для створення інтерактивного контенту для своїх учнів! Почнете створювати свою базу інтераткивних завдань. Налаштуєте самоосвіту!
Створите свій сайт + YouTube
“Якщо вас немає в інтернеті, отже вас не існує”, - Біл Гейтс🚀🚀🚀
Для чого сайт?
А чи зможу я сама створити сайт?
А чи зможу я сама вести свій сайт?
Хто буде відвідувати мій сайт?
Але в мене нема розробок, чим наповнити сайт?
YouTube це так складно, а я зможу?
Як створити відеоролик та його завантажити?
На ці питання та багато інших Ви знайдете відповідь на курсі
"Цифрове середовище педагога.Сайт + YouTube канал "
А тепер, для чого ж Вам сайт?
👉 узагальнення, презентацію та поширення власного педагогічного досвіду
👉 створення та підтримки власного іміджу;
👉 неперервне підвищення власного рівня володіння інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ)
👉підвищення власної професійної компетентності;
👉розміщення навчальних матеріалів для дистанційних уроків
👉 забезпечення освітньої взаємодії між усіма учасниками педагогічного процесу в режимі онлайн навчання
👉Підвищити власну цінність та ціну. Ви починаєте коштувати дорожче.
📌Ваша онлайн-взаємодія з людьми створить враження про те, ким ви є,
📌Роботодавці перевірять ваш профіль у соціальних мережах ще до того, як запросять вас на співбесіду
🚀Цікаво, але страшно?
Не хвилюйтесь!!!💙💛
👉7 днів інтенсивної роботи
👉підтримка та допомога на кожному кроці
👉чіткі інструкції
👉місяць методичного супроводу
👉всі секрети та лайфхаки
👉консультації
🚀Результат
👉Власний наповнений сайт
👉YouTube канал з кількома скрінкастами
👉впевненість у своїх силах та знаннях
Приєднуйтесь до соціальних мереж
InstagramПерейти за покликанням
FacebookПерейти за покликанням
YouTubeПерейти за покликанням
Телеграм група Перейти за покликанням
Телеграм швидкі відповіді Перейти за покликанням
Навчитеся працювати більше, ніж в 15 сервісах! Створите свій сайт + YouTube канал. Упорядкуєте свої дидактичні матеріали. Почнете створювати свою базу інтераткивних завдань.
Можливо Ви чули про ці сервіси , але їх не використовуєте? Це Ваш «чарівний пендель», щоб почати:
📌 Вести уроки "по новому", використовуючи інтерактивні сервіси
📌 Створити базу інтерактивних навчальних матеріалів
📌 Змінити погляд на урок
📌 Отримати лайфхаки організації роботи