Міжнародний освітній інтенсив «Майстерність освітян НУШ 5.0: інструменти та сучасні підходи, оцінювання, інклюзія»
підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти; ознайомити з інструментами та сучасними підходами НУШ; удосконалити навички оцінювання здобувачів/здобувачок та організовувати інклюзивний освітній процес НУШ; використовувати практичний досвід у створенні матеріалів для реалізації концепцій «Нова українська школа» та «Інклюзивна освіта.
Subject of advanced training:
Громадська організація «Освіта без умов»Developers / Program Developments:
Громадська організації «Освіта без умов»; Артем Дудка - регіональний тренер НУШ; Анастасія Сомова - регіональна тренерка НУШ; Олена Майборода - регіональна тренерка НУШ; Ірина Ільченко - регіональна тренерка НУШ; Ольга Гуменюк - консультантка КУ ХМР «ЦПРПП»; Вікторія Станецька - консультантка КУ ХМР «ЦПРПП».Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: педагогічні працівники закладів загально-середньої, фахової та вищої педагогічної освіти.
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- В1. Інклюзивна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
День 1. ІНСТРУМЕНТИ ТА СУЧАНІ ПІДХОДИ НУШ
- Методичні орієнтири вчителя НУШ. Сучасний дизайн уроку;
- Діяльнісний підхід в НУШ;
- Навчання на основі запитів;
- Компетентнісно орієнтовані завдання.
День 2. ОЦІНЮВАННЯ НУШ
- Види оцінювання в НУШ. Інструменти оцінювання;
- Формувальне оцінювання: оцінювання для навчання;
- Взаємооцінювання. Самооцінювання: оцінювання як навчання;
- Підсумкове оцінювання: оцінювання результатів навчання.
День 3. ІНКЛЮЗІЯ НУШ
- Слова важливі або що таке коректна термінологія;
- Принципи навчання в інклюзивній освіті НУШ 5-6 класи;
- Інтелектуальні, функціоналні та навчальні трудшощі: методи навчання;
- Дистанційне навчання: інструменти дистанційного навчання.
Учасник/учасниця:
- підвищив (-ла) методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти;
- знає інструменти та сучасні підходи НУШ;
- удосконалив (-ла) навички оцінювання здобувачів/здобувачок
- удосконалив (-ла) навички організовувати інклюзивний освітній процес НУШ;
- використовує практичний досвід у створенні матеріалів для реалізації концепцій «Нова українська школа» та «Інклюзивна освіта.
- Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
- Зійснити сертифікаційний внесок у розмірі 200 грн. за реквізитами, які надійбуть після подачі заявки.
- Після здійснення внеску надійде посилання на інформаційний лист;
- За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 15 годин (0,5 кредитів ЄКТС) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».
День 1. ІНСТРУМЕНТИ ТА СУЧАНІ ПІДХОДИ НУШ - 1 грудня 2022 року
- Методичні орієнтири вчителя НУШ. Сучасний дизайн уроку;
- Діяльнісний підхід в НУШ;
- Навчання на основі запитів;
- Компетентнісно орієнтовані завдання.
День 2. ОЦІНЮВАННЯ НУШ - 2 грудня 2022 року
- Види оцінювання в НУШ. Інструменти оцінювання;
- Формувальне оцінювання: оцінювання для навчання;
- Взаємооцінювання. Самооцінювання: оцінювання як навчання;
- Підсумкове оцінювання: оцінювання результатів навчання.
День 3. ІНКЛЮЗІЯ НУШ - 3 грудня 2022 року
- Слова важливі або що таке коректна термінологія;
- Принципи навчання в інклюзивній освіті НУШ 5-6 класи;
- Інтелектуальні, функціоналні та навчальні трудшощі: методи навчання;
- Дистанційне навчання: інструменти дистанційного навчання.