Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Міжнародний освітній інтенсив «Майстерність освітян НУШ 5.0: інструменти та сучасні підходи, оцінювання, інклюзія»

підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти; ознайомити з інструментами та сучасними підходами НУШ; удосконалити навички оцінювання здобувачів/здобувачок та організовувати інклюзивний освітній процес НУШ; використовувати практичний досвід у створенні матеріалів для реалізації концепцій «Нова українська школа» та «Інклюзивна освіта.

Міжнародний освітній інтенсив «Майстерність освітян НУШ 5.0: інструменти та сучасні підходи, оцінювання, інклюзія»

Developers / Program Developments:

Громадська організації «Освіта без умов»; Артем Дудка - регіональний тренер НУШ; Анастасія Сомова - регіональна тренерка НУШ; Олена Майборода - регіональна тренерка НУШ; Ірина Ільченко - регіональна тренерка НУШ; Ольга Гуменюк - консультантка КУ ХМР «ЦПРПП»; Вікторія Станецька - консультантка КУ ХМР «ЦПРПП».

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Навчання впродовж життя
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: педагогічні працівники закладів загально-середньої, фахової та вищої педагогічної освіти.

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Учасникам надаються матеріали курсу (записи, презентації та додаткові матеріали);
  • Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
  • Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
  • Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»

День 1. ІНСТРУМЕНТИ ТА СУЧАНІ ПІДХОДИ НУШ

  • Методичні орієнтири вчителя НУШ. Сучасний дизайн уроку;
  • Діяльнісний підхід в НУШ;
  • Навчання на основі запитів;
  • Компетентнісно орієнтовані завдання.

День 2. ОЦІНЮВАННЯ НУШ

  • Види оцінювання в НУШ. Інструменти оцінювання;
  • Формувальне оцінювання: оцінювання для навчання;
  • Взаємооцінювання. Самооцінювання: оцінювання як навчання;
  • Підсумкове оцінювання: оцінювання результатів навчання.

День 3. ІНКЛЮЗІЯ НУШ

  • Слова важливі або що таке коректна термінологія;
  • Принципи навчання в інклюзивній освіті НУШ 5-6 класи;
  • Інтелектуальні, функціоналні та навчальні трудшощі: методи навчання;
  • Дистанційне навчання: інструменти дистанційного навчання.

Учасник/учасниця:

  • підвищив (-ла) методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти; 
  • знає інструменти та сучасні підходи НУШ;
  • удосконалив (-ла) навички оцінювання здобувачів/здобувачок
  • удосконалив (-ла) навички організовувати інклюзивний освітній процес НУШ; 
  • використовує практичний досвід у створенні матеріалів для реалізації концепцій «Нова українська школа» та «Інклюзивна освіта.
  1. Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
  2. Зійснити сертифікаційний внесок у розмірі 200 грн. за реквізитами, які надійбуть після подачі заявки. 
  3. Після здійснення внеску надійде посилання на інформаційний лист;
  4. За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 15 годин (0,5 кредитів ЄКТС) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».

День 1. ІНСТРУМЕНТИ ТА СУЧАНІ ПІДХОДИ НУШ - 1 грудня 2022 року

  • Методичні орієнтири вчителя НУШ. Сучасний дизайн уроку;
  • Діяльнісний підхід в НУШ;
  • Навчання на основі запитів;
  • Компетентнісно орієнтовані завдання.

День 2. ОЦІНЮВАННЯ НУШ - 2 грудня 2022 року

  • Види оцінювання в НУШ. Інструменти оцінювання;
  • Формувальне оцінювання: оцінювання для навчання;
  • Взаємооцінювання. Самооцінювання: оцінювання як навчання;
  • Підсумкове оцінювання: оцінювання результатів навчання.

День 3. ІНКЛЮЗІЯ НУШ - 3 грудня 2022 року

  • Слова важливі або що таке коректна термінологія;
  • Принципи навчання в інклюзивній освіті НУШ 5-6 класи;
  • Інтелектуальні, функціоналні та навчальні трудшощі: методи навчання;
  • Дистанційне навчання: інструменти дистанційного навчання.