Інклюзія НУШ
підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти; сформувати навички вживання коректної термінології в інклюзивному освітньому процесі; удосконалити навички організації інклюзивного навчання в НУШ; ознайомити з методами навчання дітей з функціональними, інтелектуальними та навчальними труднощами; організовувати якісно навчання дітей з особливими освітніми потребами з використанням дистанційних технологій; використовувати практичний досвід у реалізації концепцій «Нова українська школа» та «Інклюзивна освіта».
Subject of advanced training:
Громадська організація «Освіта без умов»Developers / Program Developments:
Громадська організації «Освіта без умов»; Артем Дудка - регіональний тренер НУШ; Анастасія Сомова - регіональна тренерка НУШ; Олена Майборода - регіональна тренерка НУШ; Ірина Ільченко - регіональна тренерка НУШ; Ольга Гуменюк - консультантка КУ ХМР «ЦПРПП»; Вікторія Станецька - консультантка КУ ХМР «ЦПРПП».Person (s) executing the program:
Main train directions:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Прогностична компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: педагогічні працівники закладів загально-середньої, фахової та вищої педагогічної освіти.
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1. Інклюзивна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
- Слова важливі або що таке коректна термінологія;
- Принципи навчання в інклюзивній освіті НУШ 5-6 класи;
- Функціональні, інтелектуальні та навчальні труднощі: методи навчання;
- Дистанційне навчання: інструменти дистанційного навчання.
Учасник/учасниця:
- знає основні засади концепції НУШ;
- використовує коректні терміни в інклюзивному освітньому процесі;
- організовує інклюзивний освітній процес за концепцією НУШ;
- використовує методи навчання дітей з інтелектуальними труднощами;
- використовує методи навчання дітей з функціональними труднощами;
- використовує методи навчання дітей з з навчальними труднощами;
- організовує навчання дітей з ООП з використанням дистанційних технологій;
- використовує практичний досвід.
- Учаснику/учасниці необхідно зареєструватися за посиланням та обрати дату участі у тренінгу
- Подати заявку на НПМ EdWay;
- Після реєстрації надійде посилання на інформаційний лист;
- Реалізується програма на платформі ZOOM
- За результатами сертифікації протягом 15 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 6 годин (0,20 кредитів ЄКТС) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».
Дата | Тема | Кількість годин |
Уточнюються при реєстрації в google формі | Слова важливі або що таке коректна термінологія | 5 годин |
Принципи навчання в інклюзивній освіті НУШ 5-6 класи | ||
Функціональні, інтелектуальні та навчальні труднощі: методи навчання | ||
Дистанційне навчання: інструменти дистанційного навчання | ||
Сертифікація | 1 година |