Оцінювання в НУШ. Громадянська та історична освітня галузь
Формування в учительства знань та навичок, необхідних для якісного оцінювання досягнень здобувачів освіти з предметів громадянської та історичної освітньої галузі.
Subject of advanced training:
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської радиDevelopers / Program Developments:
консультант Центру професійного розвитку - Віталій Дем'янчукPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
List of common competencies:
- Організаційна компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Прогностична компетентність
- Професійні компетентності галузевого спрямування
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Громадянська освіта
- Історія
- Правознавство
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
Нормативні документи та рекомендації щодо оцінювання в НУШ.
Функції, види, форми та основні принципи оцінювання предметів громадянської та історичної освітньої галузі.
Оцінювання учнів, які навчаються за сімейною формою навчання.
Після проходження курсу учасники зможуть:
- орієнтуватися в нормативно-правовому забезпеченні оцінювання в НУШ;
- удосконалити компетентність педагогічного партнерства між учасниками освітнього процесу;
- враховувати види, форми та основні принципи оцінювання учнівства у викладанні предметів громадянської та історичної освітньої галузі НУШ;
- реалізовувати прогностичну, організаційну та оцінювально-аналітичну компетентність.