НЕЙРОПЕДАГОГІКА ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ: ЯК НАВЧАТИ ДИТИНУ ЗГІДНО ЗАКОНІВ РОБОТИ МОЗКУ
МЕТА КУРСУ ознайомлення з теоретичними та практичними аспектами організації навчання з позиції законів роботи мозку окремо взятого учня; розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів з нейродинамічної організації освітнього простору; ознайомлення з принципами нейропедагогіки, спрямованими на інтенсифікацію навчання відповідно до закономірностей функціонування мозку
Subject of advanced training:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Developers / Program Developments:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- Other: Флешкурс
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Інноваційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Лідерська компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Усі освітні галузі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- В3. Проєктувальна компетентність
- В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
- Г1. Прогностична компетентність
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
Постійний доступ до навчальних матеріалів
Шановні колеги!
Для успішного опанування змісту заняття вам необхідно:
1.Ознайомитись із навчальним відео
2. Ознайомитись та використати матеріали для додаткового опрацювання
3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу
4.Виконати практичну роботу «5 вправ для тренування мозку , а саме: пам'яті та уваги»
Режим доступу до курсу: Перейти за покликанням
Бажаємо успіхів!
ОЧІКУВАНІ НАВЧАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ
- знання:
- теоретичних основ нейропедагогіки і педагогічної нейропсихології;
- завдань нейропедагогіки узгоджених з можливостями дітей та викликами сучасності;
- принципів навчання від нейропедагогів;
- уміння:
- поєднувати учіння та пізнання як природні механізми мозку;
- розвивати навички встановлення закономірностей, використання емоцій як необхідних чинників продуктивної діяльності мозку
- організовувати освітній процес з урахуванням двох систем пам’яті: візуально-просторової та системи «зубріння».;
Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу