- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- інституційна (очна/денна)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Вчитель
- Культурна компетентність
- Лідерська компетентність
- Підприємницька компетентність
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
- Зарубіжна література
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- A1.2. Здатність забезпечувати (за потреби) здобуття учнями освіти з урахуванням особливостей мовного середовища в закладі освіти (мова відповідного корінного народу або національної меншини України)
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
№ |
Тема модуля | Лекції | Семінар | Практичні | Усього |
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний | |||||
1.1. | Новий Державний стандарт базової середньої освіти | 2 | 2 | ||
1.2. | Культура професійного мовлення педагога як ознака його професійної компетентності | 2 | 2 | 4 | |
Усього: | 4 | 2 | 6 | ||
Модуль 2. Професійно-діяльнісний | |||||
2.1. | Мета та компетентнісний мовно[1]літературної освітньої галузі | 2 | 2 | ||
2.2. | Види та методи організації читацької діяльності на уроках літератури в основній і старшій школі. Як традиційний урок зробити інноваційним | 2 | 2 | 4 | |
2.3. | Стратегії читання художніх творів у школі. Види та принципи аналізу художнього твору | 2 | 2 | ||
2.4. | Інтегрований урок: від теорії до практики. Методика розроблення кейс-уроків | 2 | 2 | 4 | |
2.5. | Формування компетентного читача в умовах реформування мовно[1]літературної галуз | 1 | 1 | 2 | |
2.6. | WEB-інструменти для навчання базових дисциплін | 4 | 4 | ||
2.7. | Сучасний урок літератури на засадах педагогіки партнерства | 1 | 1 | 2 | |
2.8. | Методологічні орієнтири проєктування освітнього процесу при вивченні навчальної дисципліни «Зарубіжна література» | 2 | 2 | ||
Усього: | 6 | 4 | 12 | 22 | |
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний | |||||
3.1 | Тестування | 2 | 2 | ||
Разом | 10 | 4 | 16 | 30 |
Предметна компетентність, знання нормативних документів, навчальних програм, принципів їх побудови, структур; основних положень пояснювальної записки, основних вимог до навчальних досягнень школярів
Мовно-комунікативна компетентність (здатність до спілкування державною мовою, здатність розвивати мовнокомунікативну компетентність в учнів) Предметно-методична компетентність (здатність до використання предметних знань в освітньому процесі, до інтеграції предметних знань з різних освітніх галузей,до добору й застосування доцільних форм, методів, технологій та засобів навчання)
Застосування сучасних змісту освіти, методик і технологій; безперервний професійний розвиток
Практичне ознайомлення з особливостями використання методичного інструментарію сучасного уроку
Прогностична компетентність: здатність до прогнозування результатів освітнього процессу, до його планування
Інноваційна компетентність. Здатність до застосування наукових методів пізнання в освітньому процесі Здатність до використання освітніх інновацій у професійній діяльності
Практичне ознайомлення з особливостями використання методичного інструментарію сучасного уроку
Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності, здатність до використання відкритих ресурсів, інформаційнокомунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі
Застосування сучасних змісту освіти, методик і технологій; безперервний професійний розвиток
Інноваційна компетентність. Здатність до застосування наукових методів пізнання в освітньому процесі Здатність до використання освітніх інновацій у професійній діяльності