Особливості навчання дітей з порушенням слуху
- здобуття знань щодо облаштування освітнього середовища; - формування та вдосконалення професійних компетентностей щодо навчання дітей з порушенням слуху у закладі освіти
Subject of advanced training:
Інклюзивно-ресурсний центр Гребінківської міської ради Полтавської областіDevelopers / Program Developments:
Трипуз Наталія ІванівнаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Психолог
List of common competencies:
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Інклюзивна компетентність
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
Консультативна підтримка педагогічних працівників
Програма реалізується для педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах з дітьми, що мають функціональні труднощі, зокрема обмеження слухової функції. Учасники зустрічі відвідують вебінар у зазначений день, надсилають заповнену форму зворотнього зв'язку.
- здобуття знань щодо облаштування освітнього середовища для дітей з порушенням слуху;
- розширення знань щодо модифікації та адаптації навчальних предметів;
- втілення диференційованого підходу на уроках