Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Особливості навчання дітей з порушенням слуху

- здобуття знань щодо облаштування освітнього середовища; - формування та вдосконалення професійних компетентностей щодо навчання дітей з порушенням слуху у закладі освіти

Особливості навчання дітей з порушенням слуху

Developers / Program Developments:

Трипуз Наталія Іванівна

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Психолог

List of common competencies:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Інклюзивна компетентність

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
  • В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів

Консультативна підтримка педагогічних працівників

Програма реалізується для педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах з дітьми, що мають функціональні труднощі, зокрема обмеження слухової функції. Учасники зустрічі відвідують вебінар у зазначений день, надсилають заповнену форму зворотнього зв'язку. 

  • здобуття знань щодо облаштування освітнього середовища для дітей з порушенням слуху;
  • розширення знань щодо модифікації та адаптації навчальних предметів;
  • втілення диференційованого підходу на уроках