Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Магістральний міні-EdCamp Mykolaiv “СЕЕН – інструмент розбудови НУШ”

Розвиток соціально-емоційного інтелекту; підвищення мотивації та професійного розвитку освітян, фізичної та емоційної стійкості всіх учасників/учасниць освітнього процесу під час війни та після її завершення. Отримаємо безліч практичних кейсів для застосування у закладі освіти та у власному житті; навчимось емоційно розвантажуватись, використовуючи практики СЕЕН.

Магістральний міні-EdCamp Mykolaiv “СЕЕН – інструмент розбудови НУШ”

Subject of advanced training:

EdCamp-in-a-box

Developers / Program Developments:

ГО «ЕдКемп Україна» за підтримки Save the Children International в Україні та Education Cannot Wait, #ECW

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • Other: (не)конференція у форматі EdCamp

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Емоційно-етична компетентність
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Емоційно-етична, управлінська, здоров’язбережувальна, інформаційно-комунікаційна, громадянська та соціальні фахові компетентності

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
  • Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя

Зміст програми підвищення кваліфікації «Магістральний міні-EdCamp Mykolaiv “СЕЕН – інструмент розбудови НУШ”» передбачає проведення сесій в інноваційному форматі професійного розвитку «рівний-рівному», на яких підніматимуться питання освіти в умовах надзвичайних ситуацій, реагування освітян на надзвичайну ситуацію внаслідок війни росії проти України. 

(Не)конференція включає обовʼязкові елементи у програмі:

  • учительські сесіії;
  • експертні сесії разом із партнерськими;
  • панельна дискусія;
  • спеціальна сесія для всіх учасників/-иць від команди особливого десанту EdCamp Ukraine.

Подія проводиться 26.05.2023 з 08:45 до 16:15.

Розклад події у PDF-форматі дивіться у розділі «Важливі документи». 

Учасниці/-ки отримають методичну підтримку «peer-to-peer» (рівний рівному) у розвитку загальних і управлінських компетентностей та в побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку в концепції навчання впродовж життя, у створенні безпечного, недискримінаційного та інклюзивного освітнього середовища, плануванні та організації освітнього процесу в умовах воєнного і повоєнного стану; покращать навички фізичної та емоційної стійкості, публічних виступів та самопрезентації, критичного та системного мислення, інформаційної грамотності, ефективної комунікації та співпраці.

За результатами проходження програми підвищення кваліфікації  «Магістральний міні-EdCamp Mykolaiv “СЕЕН – інструмент розбудови НУШ”» видає сертифікат про підвищення кваліфікації.

Умовою сертифікації є обов'язкове виконання підсумкової рефлексивної форми упродовж 5 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ після проведення міні-EdCamp'у, в якому Ви взяли участь за покликанням Перейти за покликанням . Для успішної сертифікації достатньо набрати 75 % правильних відповідей.


Сертифікаційні роботи виконуються до 23:59 31.05.2023 року.
За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 10.06.2023.
Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.
Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.

Реєстр виданих сертифікатів про підвищення кваліфікації за програмою «Магістральний міні-EdCamp Mykolaiv “СЕЕН – інструмент розбудови НУШ”» Перейти за покликанням не пізніше ніж через 15 календарних днів з дня події та із зазначенням інформації, визначеної Постановою КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800.