Доготерапія - виховання і терапія за участю собак
У курсі "Доготерапія - навчання та терапія за допомогою собак", який є курсом підвищення кваліфікації, розглядаються види так званої доготерапії, стандарти роботи та практичні аспекти організації занять. Курс також розглядає трохи суперечливе, але дуже важливе питання, пов’язане з добробутом тварин, які «використовуються» на заняттях.
Subject of advanced training:
Центр Персонального Розвитку у ВроцлавіDevelopers / Program Developments:
Курс розроблений Монікою Дримайло, педагогом, терапевтом, зоопсихологом і практикуючим кінологом, ліцензованим, зокрема, Польською академією зоопсихології та терапії тварин, а також партнером Польської асоціації кінологічної терапії. Керівник та учасник численних курсів та конференцій, як польських, так і міжнародних.Person (s) executing the program:
Main train directions:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Вихователь
- Вожатий
- Вчитель-реабілітолог
- Інструктор з фізкультури
- Педагог-організатор
- Психолог
- Старший вихователь
- Старший вожатий
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Екологічна компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Здоров’язбережувальна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
List of professional competencies:
- Дошкільна освіта
- Позашкільна освіта
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
- В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
Модуль 1: Дефініції доготерапії, види та стандарти роботи
Модуль 2: Доготерапія як допоміжний метод навчання, терапії та розвитку дитини
Модуль 3: Навчання із участю собак – практичні аспекти організації занять
Модуль 4: Добробут собаки-терапевта та правильний підбір собак для терапії
Модуль 5: Основи профілактики укусів
Модуль 6: Основи біхевіористики собаки
Під час курсу ви отримаєте знання в галузі:
- теорії, що описують позитивний вплив собак на людей;
- організація заходів з залученням собак;
- ведення документації;
- підбіру собак для занять;
- вивчення поведінки собак;
- правильне ставлення до тварин;
- профілактика укусів.