Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Тривожні розлади у дітей і підлітків

В даний час тривожні розлади у дітей і підлітків досить поширені і є великою проблемою. Мета цього курсу полягає в тому, щоб дати учасникам можливість отримати або розширити знання в області типів і способів боротьби з тривогою.

Тривожні розлади у дітей і підлітків

Developers / Program Developments:

Курс розробила Олександра Вальчак-Тренда (Aleksandra Walczak-Tręda), доктор філософії, випускниця факультету психології Лодзинського університету та докторантури Лодзинського медичного університету на кафедрі афективних та психотичних розладів. Психолог з багаторічним досвідом роботи. Спеціалізується на допомозі в питаннях стресу, травми. Має загальний сертифікат з психотравматології Європейського товариства вивчення травматичного стресу.

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Асистент вчителя-реабілітолога
  • Викладач
  • Вихователь
  • Вихователь-методист
  • Вчитель-реабілітолог
  • Практичний психолог
  • Психолог
  • Соціальний педагог

List of common competencies:

  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

List of professional competencies:

  • Дошкільна освіта
  • Позашкільна освіта

Модуль 1: Розлад сепараційної тривого

Модуль 2: Фобії дітей та підлітків

Модуль 3: Панічний розлад (панічні атаки)

Модуль 4: Генералізований тривожний розлад у дітей та підлітків

Модуль 5: Інші тривожні розлади у дітей та підлітків

Під час курсу ви отримаєте знання в галузі:

  • тривога, тривожні розлади та методи допомоги хворим;
  • критерії розпізнавання фобій, сепараційної тривоги, панічного розладу та інших розладів цієї групи;
  • проведення діагностичної бесіди з дітьми та дорослими;
  • роботи з дітьми та підлітками з тривожними розладами.