Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Учительству про мінну небезпеку: навчитися та навчити інших поводитись безпечно

підвищити поінформованість авдиторії щодо базових типів вибухонебезпечних предметів; ознайомити з правилами поведінки на територіях, що потенційно забруднені вибухонебезпечними предметами; надати методичні основи навчання дітей безпечній поведінці на зазначених територіях.

Учительству про мінну небезпеку: навчитися та навчити інших поводитись безпечно

Developers / Program Developments:

Громадська організація «ЕдКемп Україна» і Представництво «The HALO Trust» в Україні

Main train directions:

  • Other: формування культури безпечної поведінки у воєнний та повоєнний час на територіях, потенційно забруднених вибухонебезпечними предметами

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Екологічна компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: формування культури безпечної поведінки

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
  • В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
  • В2.3. Здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності

Базові плакати з мінної безпеки від ЕдКемпу
Брошура з матеріалами для навчання
Запис відео

Застереження: 

  • Програма має орієнтаційно-методичний характер, вона не призначена для підготовки саперів/-ок, вона не навчає розмінуванню і не спрямована на підготовку експертів і експерток з питань забезпечення протимінної безпеки
  • Програма орієнтована на дорослу авдиторію, матеріали вебінарів не призначені для занять із дітьми й учнівством. 
  • Після проходження першого модулю слухачки і слухачі навчаться розпізнавати ризики і обирати правильні рішення щодо поведінки у ситуаціях, пов’язаних з мінною небезпекою.
  • Після проходження другого модулю авдиторія дізнається про підходи, навчиться обирати зміст, форми і методи організації навчання учнівства різного віку безпечній поведінці на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни.

 

Модуль 1. «Подбаємо про себе»: основи протимінної діяльності та головне для Вашої безпеки

Модуль спрямований на підвищення обізнаності з питань:

  • загроз, наслідків і ризиків, пов’язаних з забрудненням територій вибухонебезпечними залишками війни;
  • ­небезпечних територій і індикаторів забруднення території вибухонебезпечними предметами;
  • ознак ризикованої поведінки на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни;
  • основами правил безпечної поведінки на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни.
  1. Україна і вибухонебезпечні предмети – загроза може бути будь-де.
  2. Базові знання про міни та боєприпаси.
  3. Що говорить нам про небезпеку: вчимося розпізнавати.
  4. Наслідки від забруднення територій мінами та вибухонебезпечними предметами.
  5. Поширені міти про міни та вибухонебезпечні предмети, що провокують небезпечну поведінку.
  6. Що робити, якщо…? Відповідаємо на найпоширеніші запитання.
  7. Обережність та безпечна поведінка нащодень.
  8. Підсумки і повторення найважливішого.

Модуль 2. «Подбаємо про дитину»: як розказувати дітям про мінну небезпеку

Модуль спрямований на:

  • збагачення знань про безпечну і ризиковану поведінку;
  • поглиблення розуміння основних підходів і принципів навчання дітей і юнацтва безпечній поведінці на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни;
  • ознайомлення з достовірними інформаційними джерелами і ефективним методичним досвідом з навчання дітей і юнацтва безпечній поведінці;
  • отримання психолого-педагогічних рекомендацій щодо безпечного для психічного здоров’я надання сенситивної інформації учнівству різного віку.
  1. Ризикована поведінка у дітей: що її провокує та як її уникнути
  2. Глибинна дитячих знань про мінну безпеку залежно від віку
  3. Психологічний аспект розмов про мінну безпеку
  4. Робота з батьківством
  5. Матеріали для навчання дітей безпечної поведінки
  6. Зразки матеріалів і як запитати про допомогу
  7. Головні висновки.

Слухачі і слухачки ознайомляться із базовими типами мін та вибухонебезпечних предметів, алгоритмами і правилами безпечної поведінки цивільного населення на територіях, що постраждали від збройного конфлікту та потенційно забруднених вибухонебезпечними предметами; опанують методичні основи навчання дітей безпечній поведінці на зазначених територіях.

Увага! Усі покликання будуть Вам доступні після підтвердження Вашої заявки на навчання за програмою.

 

Підтвердження поданих на навчання заявок відбудеться до 20.08.2023. 

Про підтвердження можна дізнатися, переглянувши стаус своєї заявки у Кабінеті професійного зростання.

 

Перейти за покликанням

Під час проведення занять здійснюється запис, що буде доступний для перегляду у межах строків виконання програми. 

Відеозаписи занять Перейти за покликанням (відеозаписи викладаються до 19.00 наступного за вебінаром дня)

Слухачкам і слухачам після завершення навчання будуть надані методичні матеріали  для організації роботи з учнівством. 

Методичні матеріали за покликанням

Під час занять учасницькому колу пропонується заповнення короткої форми відвідування занять. У разі перегляду заняття у записі учасники й учасниці також мають заповнити цю форму 

Форма відвідування Перейти за покликанням

Для отримання документа про підвищення кваліфікації особами, які подали заявку на навчання й зараховані до навчальної групи, виконується сертифікаційна робота. Для її виконання необхідно заповнити форму зворотного зв’язку та виконати тестове завдання, яке вона містить. 

Форма зворотного звʼязку з тестовим завданням (буде активовано 24.08.2023) Перейти за покликанням

Для успішного завершення навчання необхідно набрати не менше 75% правильних відповідей із загальної кількості запитань.

Важливо! У формі зворотного звʼязку вказати електронну адресу, з якої учасник або учасниця зареєструвалися на платформі EdWay і яка вказана у Кабінеті професійного зростання.

За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації (до 15.09.2023) учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 30.09.2023.

Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.

Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою

 

Про те, як отримати документ про підвищення кваліфікації можете дізнатися у Перейти за покликанням .

Заняття відбувалися на платформі  MyOwnConference (зум??)
ТемаВид навчанняТривалістьДата та час проведення
Вебінар 1. «Подбаємо про себе»: основи протимінної діяльності та головне для Вашої безпекиВебінар1,5 год.22 серпня
Самостійна робота0,5 год.
Вебінар 2. «Подбаємо про дитину»: як розказувати дітям про мінну небезпекуВебінар1,5 год.23 серпня
Самостійна робота0,5 год.
Сертифікація Тестування1 год.з 24 серпня по 15 вересня