Штучний інтелект у роботі вчителя: корисний інструмент чи загроза?
Мета програми полягає в тому, щоб ознайомити вчительство з можливістю використання штучного інтелекту в освіті, а також з потенційними ризиками та перевагами його використання. Учасники та учасниці програми дізнаються про те, як штучний інтелект може бути використаний для персоналізації навчання, надання зворотного зв'язку та оцінки знань учнівства, а також для створення віртуальних навчальних середовищ.
Subject of advanced training:
Думишинець Олександр ВікторовичDevelopers / Program Developments:
Думишинець Олександр ВікторовичPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Qualification form:
- очна, дистанційна
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Майстер виробничого навчання
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Інформатика
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Тривалість: 1 година:
- Вступ до ШІ та його потенціалу для освіти
- Переваги використання ШІ в освіті
- Ризиків використання ШІ в освіті
- Тривалість: 4 години
- Практичні аспекти використання ШІ в класі
- Як розробити та використовувати ШІ-інструменти для навчання
- Як оцінити ефективність ШІ-інструментів
- Тривалість: 1 година
- Майбутнє ШІ в освіті
- Як вчителям підготуватися до використання ШІ в класі
- Вчителі зможуть після завершення навчання:
- визначити потенціал використання штучного інтелекту (ШІ) в освітньому процесі.
- обговорити потенційні переваги та ризики використання ШІ в освіті.
- розробити та використовувати наявні ШІ-інструменти для навчання.
- оцінити ефективність ШІ-інструментів.
- розробити стратегії для вирішення потенційних проблем, пов'язаних із використанням ШІ в освіті.
- поглибити свої знання про ШІ та його потенціал для освіти.
- розвинути навички, необхідні для ефективного використання ШІ в класі.
- обмінятися досвідом з іншими вчителями щодо використання ШІ в освіті.
- створити мережу однодумців, які зацікавлені в використанні ШІ в освіті.