Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Стрічка часу: як використовувати онлайн сервіси для створення візуальних історій

Запрошую на вебінар, під час якого ви отримаєте допомогу розібратися з інструментами і техніками створення візуальних історій у вигляді стрічок часу. Під час вебінару вам будуть представлені онлайн-сервіси TimeLine JS та Preceden, які можна використовувати для створення стрічок часу. Ви навчитесь створювати стрічки часу та розуміти методику їх використання в освітньому процесі. Вебінар проводиться 12 вересня о 18.00 год. Після цієї дати - ви переглядаєте запис.

Стрічка часу: як використовувати онлайн сервіси для створення візуальних історій

Subject of advanced training:

ФОП Степаненко Т.О.

Developers / Program Developments:

Степаненко Тетяна Олексіївна - викладач інформатики, методики навчання інформатики, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист КЗ "Одеський педагогічний фаховий коледж"

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Усі

List of common competencies:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: усі предмети викладання

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя

Введення до візуальних історій

  • Визначення терміну "візуальні історії" 
  • Важливість візуалізації в навчанні 
  • Переваги використання онлайн сервісів для створення візуальних історій

Огляд основних інструментів та онлайн-сервісів для створення стрічок часу

  • Представлення популярних онлайн-сервісів для створення стрічок часу 
  • Огляд основних функцій і можливостей кожного інструменту

Практичні навички.

Використання в освітньому процесі

  1. Розуміння концепції візуальних історій: Учасники будуть мати чітке уявлення про те, що таке візуальні історії у вигляді стрічки часу та чому вони важливі в освітньому процесі.
  2. Ознайомлення з інструментами: Учасники ознайомляться з популярними онлайн-сервісами для створення стрічок часу і будуть знати їхні базові можливості.
  3. Практичні навички створення візуальних історій: Учасники будуть мати практичні навички створення стрічок часу за допомогою сервісів TimeLine JS та Preceden
  4. Уміння використовувати візуальні історії в навчанні: Учасники будуть здатні застосовувати навчальні сценарії з використанням стрічок часу, щоб покращити засвоєння матеріалу та зробити свої уроки цікавішими.
  1. пройдіть реєстрацію  - Перейти за покликанням
  2. після реєстрації на вашу електронну скриньку будуть надіслані реквізити для оплати
  3. перегляньте вебінар
  4. виконайте завдання 
  5. після оплати замовлення сертифікату та виконання завдання протягом 3х днів очікуйте сертифікат